Tacoma, znanstveno-fantastična igra o istraživanju od razvojnog studija The Fullbright Company koji nam je donio nezavisnu hitčinu Gone Home, prvotno je najavljena za sredinu ili kraj 2016., ali razvojni studio igru je pomaknuo na proljeće 2017.
“Nakon što smo predstavili igru prošli ljeto, poslali smo playtest build kolegama developerima kojima vjerujemo, dobro pogledali njihove povratne informacije i preispitali vlastite osjećaje o tome gdje se nalazimo, te smo zato odlučili preispitati i preraditi velik broj ključnih pretpostavki koje smo imali u vezi igre”, rekli su iz Fullbrighta na službenom blogu.
S obzirom da su developeri do ove odluke došli godinu dana prije (novog) planiranog izlaska, čini se kako ovo nije odgoda u zadnji tren, već kao što kažu Fullbrightovci, radi se o “moramo biti odgovorni i dati igri više prostora da ostvari svoj potencijal” vrsti odgode.
Neka od pitanja kojima će se developeri pozabaviti su mehanička, kao što je funkcioniranje gravitacije na dubokosvemirskoj postaji kao što je Tacoma, a neka su više vezana uz priču i napredovanje igrača kroz nju, kao što je funkcija i implikacije proširene stvarnosti, te kako funkcionira interakcija igrača sa sadržajem priče – ta interakcija trebala bi biti puno drugačija od bilo čega na čemu su The Fullbright Company do sada radili.
The Fullbright Company trenutno poliraju uzorak najnovijih promjena u igri u nešto što mogu predstaviti javnosti, tako da ćemo nove snimke i slike moći vidjeti u narednim mjesecima.