Nakon Battlefield V beta verzije koja je bila otvorena za sve igrače, DICE je pokupio mnogo konstruktivnih kritika i pokazao svojoj zajednici koliko ju cijeni s objavljivanjem svih velikih promjena koje ćemo imati priliku osjetiti kad igra dođe na tržište.
ATTRITION SISTEM
Attrition sistem je dizajniran s ciljem kako bi ograničio količinu municije i paketa prve pomoći s kojom igrač raspolaže nakon spawna kako bi igra imala posve novi osjećaj i brzinu. Nažalost, iako ideja o maloj količini metaka za vrijeme Drugog svjetskog rata ima smisla, igračima se to nikako nije svidjelo. Naime igrači su imali konstantni osjećaj zarobljenosti i potrebe za potragom i zadržavanjem na stanicama na kojima su si mogli obnoviti zalihe potrepština.
Kako bi ekipa iz DICEa uklonila taj osjećaj, igrači će se spawnati s većom količinom metaka, a ovisno o oružju koje koriste, moći će nositi još veće količine uz sebe. U DICEu također razmatraju opciju da se igrači spawnaju s jednim paketom prve pomoći što bi po našem iskustvu iz bete bilo veoma dobrodošlo.
Također, neke stanice za obnavljanje zaliha će biti uklonjene kako bi ih igrači izgradili sami ovisno o njihovim potrebama.
VIDLJIVOST NEPRIJATELJA
Onima kojima je igranje beta verzije Battlefielda V bio prvi kontakt s ovim serijalom – 3D spotting je značajka koja je, kad naciljate neprijatelja u daljini i pritisnete određenu tipku na kontroleru ili tipkovnici stavila strelicu ili neki simbol na neprijatelja kako bi vaši suborci znali gdje se on nalazi.
DICE je odlučio izbaciti ovu značajku u Battlefieldu V te je tako mnogim igračima zadao glavobolje. Naime Battlefield V je zbog svojih vizuala i manjka 3D spotting značajke neprijatelje u nekim situacijama učinio nevidljivim. Kako bi neprijatelji izgledali nešto jasnije, DICE će, koliko god to čudno zvučalo, dodati sumaglicu po mapama.
VRIJEME KRVARENJA I UBIJANJA
Ako postoji jedna stvar koja nas je nervirala za vrijeme igranja Battlefield V bete, onda je to definitivno vrijeme krvarenja. Nakon što vas neprijatelj “sruši”, pronaći će te se u situaciji u kojoj imate izbor zvati pomoć ili iskrvariti i umrijeti. Vrijeme krvarenja je trajalo predugo te je bilo naporno promatrati svoju okolinu u kojoj se iz nekog razloga ne nalazi niti jedan suborac. DICE će to vrijeme znatno smanjiti kako bi igrači što prije mogli doći nazad na bojište.
Time to kill će također dobiti dodatno poliranje. Developeri su dobrano “bacili oko” na statistike ubijanja za vrijeme bete te su na temelju tih informacija odlučili napraviti ogromne promjene na oružju kako ne bi bilo “OP” puške.
Sve ove promjene ćemo iskusiti 20. listopada na PC, Xbox One i PlayStation 4 platformama, a ako želite saznati nešto detaljnije informacije, svakako vam preporučujemo da proučite objavu na službenom Battlefield blogu.