U ovom velebnom, kišovitom i jesenskom utorku očekuje vas nova epizoda našeg tjednog podcasta Rebootcast u kojoj smo ugostili Josipa Barišića, dragog nam prijatelja i community managera u Gampiresu.

Ovaj tjedan saznat ćete sve što bi vas moglo zanimati o svjetskom hitu SCUM koji je već odavno prešao impresivnu brojku od 600,000 prodanih primjeraka, a od izlaska nije prošlo ni tjedan dana.

Otkud ekipi iz Gamepiresa ideja za igru, kako su određene mehanike implementirale i zašto , što su izbacili iz igre jer nije funkcioniralo i koji su im planovi za blisku budućnost? Također ćete saznati sve o nebu iznad Brača, fiziološkim potrebama zatvorenika te zašto se SCUM odjednom krenuo povezivati s Uljanikom.

Kao šlag na tortu Josip je pozvao sve C++ programere da im se jave na info@gamepires.com jer će zagrebački razvojni studio uskoro povećati svoj tim.

Ne zaboravite se pretplatiti na naš kanal ukoliko želite gledati još više našeg extra kvalitetnog i jedinstvenog sadržaja, a svakako nam u komentarima ostavite i svoje mišljenje.