Tijekom nultog dana najvećeg sajma videoigara na svijetu, imali smo priliku zaigrati demo nadolazeće Xboxove ekskluzive Ori and the Will of the Wisps te smo povodom toga odlučili podijeliti prve utiske nakon ovog kratkog, ali veoma slatkog, hands-on demoa.
Iako dan danas neki od nas u redakciji tvrde da je Ori and the Blind Forest jedna od najljepših igara na tržištu, ta ista bi se definitivno mogla posramiti vizuala svog nastavka što je zapravo predivna i odlična stvar. Ori and the Will of the Wisps na ekranu prikazuje vidljivo veći broj statičnih, ali i dinamičnih vizuala koji, kad čine jednu cjelinu, izgledaju fantastično.
Naravno, pokraj nadogradnje vizuala, korisničko sučelje je također poprimilo određenu količinu nadogradnji. Energy i Life cells se odsad prikazuju u jednoj traci (u prošloj igri su bili podijeljeni na sitne kružiće) te su vidno podijeljeni na life i energy dio. Ova nadogradnja će definitivno pomoći uništiti situacije kad ste udaljeniji od ekrana i jednostavno niste sigurni je li vam je kružić pun, napola pun ili kompletno prazan zbog svoje sitnoće.
U donjem desnom kutu se jasno vide tri Orijeve mogućnosti što je potpuno nova stvar za ovaj serijal. Na tipki X se nalazi Orijev svjetlosni mač, pritiskom na tipku B Ori će sa svojim svjetlosnim lukom ispucati svjetlosnu strijelu, a u našem demou, pritisak na tipku Y je iskorištavao našu energiju kako bi regenerirali izgubljeni Life bar.
Što se tiče samih nadogradnji za gameplay, Ori and the Will of the Wisps je definitivno fluidnija i brža igra (ako ju tako igrate). Uvođenje “grapple” i “dash roll” mehanika koje su popraćene užasno zabavnim i brzim “burrow” i “burrow dash” mehanikama stvara potpuno novi i svjež osjećaj za vrijeme igranja.
Grapple mehanika će vam omogućiti brzo vezanje za određene dijelove mape te će te tako imati veće šanse za preživljavanje pri prelaženju ogromnog terena trnja. Isto tako, dash roll će vam pomoći da nevjerojatnom brzinom skočite s platforme na platformu, dok će burrow služiti za ukopavanje po pijesku i terenima koji će vam dopuštati korištenje iste, a bit će popraćena s burrow dashom pomoću kojeg će Ori izletjeti nevjerojatno brzo i daleko iz zemlje.
Svaku gore navedenu mehaniku možete koristiti za kretanje po mapi, ali i za napadanje neprijatelja te vam kombiniranje istih uz oružje ponekad može stvoriti veoma veliku prednost.
Pokraj nadograđenih vizuala, korisničkog sučelja i gameplaya, nadogradnja nije zaobišla niti sustav nadograđivanja. Za vrijeme demoa smo imali priliku pokupiti Barrier – Spirit Shard koji je našem Oriju omogućio da poprima 20% manje štete.
Prema viđenome, igrač će imati priliku sa Spirit Shardovima popuniti šest praznih mjesta. Ti Spirit Shardovi će uglavnom pojačavati određene karakteristike Orija, a skupljanjem Ability Cellsa, možete nadograditi već pokupljene Shardove.
Ispod šest slotova za Spirit Shardove se nalaze četiri prazna slota za dodatne shardove, međutim, ovi shardovi će Oriju samo dodavati određene karakteristike. Jedan od shardova koje smo imali u donja četiri slota je bio Spirit Magnet zbog kojeg se svaki energy, life ili ability cell jednostavno sam približi Oriju kako bi ih pokupio.
Iako je Ori and the Blind Forest imao velik fokus na svoju priču, speed runnere to nije sprječavalo da igru prelaze na što brži mogući način. Upravo će Ori and the Will of the Wisps ovakvoj ekipi pružiti pravo zadovoljstvo za vrijeme igranja.
Pokraj klasične priče, igrači mogu ući i u Spirit Trials mod u kojem će im cilj biti prelaženje levela u što kraćem vremenu. Na svu sreću onih koji vole uživati u igri, Spirit Trials su neobavezni izazovi koje možete, ali i ne morate odigrati. Oni igrači čije se ime pronađe na samom vrhuncu ljestvice će pokraj slave dobiti in-game nagrade.
Sve u svemu, po onome što smo vidjeli, sa sigurnošću bi mogli reći da je nastavak na jednu predivnu igru još impresivniji. Iako ne znamo kakvu će nam ekipa iz Moon Studiosa ispričati ovoga puta, Ori and the Will of the Wisps zasad djeluje predivno i ne možemo dočekati zaigrati još više.
Ori and the Will of the Wisps izlazi 2019. godine na Xboxu One i Windowsima 10.