Razvojni studio Sucker Punch otkrio je da će nadolazeći Ghost of Yōtei biti manje repetitivan u odnosu na svojeg prethodnika Ghost of Tsushima iz 2020. godine. Kreativni direktori Nate Fox i Jason Connell za The NY Times su kazali da u novom nastavku žele “balansirati” iskustvo igre i suočiti se s jednim od problema koje nose igre otvorenog svijeta, a taj je repetitivnost.

Jedan izazov koji dolazi s izradom igre otvorenog svijeta je ponavljanje jedne te iste stvari iznova. Željeli smo balansirati protiv toga i pronaći jedinstvena iskustva“, rekao je Connell.

Jedna od zamjerki na naslov Ghost of Tsushima uistinu je bila repetitivnost koja se javljala u, primjerice, nebrojenim misijama čišćenja neprijateljskih kampova kao i brojnim drugim aspektima igre, ali čini se da će razvojni tim poraditi na ovom nedostatku i stremiti ka ispunjavanju gameplaya unikatnim misijama.

Kao što je već poznato, Ghost of Yōtei kreće naprijed s novim protagonistom, glavnom junakinjom Atsu i drugačijim okruženjem koje je ovaj put smješteno u 1603. godinu, više od 300 godina nakon prve igre i priče o Jinu Sakaiju. Moramo reći da je serijal o “Ghostu” sjajna ideja jer dopušta studiju da istražuje različite narative i okruženja te predstavlja nove, uzbudljive priče o postanku što je na neki način potvrdio i sam Sucker Punch.

Kako bismo stvorili nešto svježe, ali poznato, pogledali smo dalje od priče Jina Sakaija i otoka Tsushima, te smo umjesto toga fokus prebacili na ideju Duha“, napisao je voditelj komunikacija Sucker Puncha Andrew Goldfarb na PlayStation blogu.

Ghost of Yōtei na PlayStation 5 stiže nekad 2025. godine, a do tada se nadamo čuti još puno novih detalja i informacija o novom nastavku.