Ponekad na netu naletite na neki art koji prikazuje scenu koja vam istovremeno izgleda potpuno novo a opet nekako poznato. Uvjereni ste kako prikaz nepoznatog fantastičnog svijeta niste nikad vidjeli a opet ste dojma kako bi se u njemu vrlo lako snašli, kao da ste taj put odnosno avanturu već prošli dovoljno puta da se osjećate sigurnim, u svojem okruženju i jedva čekate “uroniti” u tajne novog fantastičnog svijeta. Tako smo se osjećali kada smo vidjeli konceptualni art za novu igru studija Gardens, koja još nema ime, ali za koju ima dovoljno zanimljivih informacija uz objavu partnerstva za podijeliti.
Prije svega da podsjetimo na ključno oko studija Gardens. Naime radi se o timu vrlo iskusnih kreativaca iz industrije koji su se počeli okupljati 2021. godine u studiju kojeg su osnovali Chris Bell (Journey, What Remains of Edith Finch, Sky: Children of the Light, Way), Lexie Dostal (Dustforce) i Stephen Bell (Blaseball, What Remains of Edith Finch). S vremenom su im se pridružili talentirani tim programera iz projekata kao što su Half-Life: Alyx, Firewatch, Ashen, Ultima Online, God of War, Tunic, Diablo IV, Fortnite i drugih. Više o njima samima možete pronaći na službenoj stranici studija, a google je vaš prijatelj ako želite saznati i više o tome što su sve (s financijske i savjetodavne strane) uspjeli napraviti u ovih nekoliko godina od osnutka.
Njihova još uvijek neimenovana igra bit će stalno razvijajuća online PvPvE fantastična avantura, a najnovija vijest je kako su dogovorili suradnju s tvrtkom Pragma s kojima su pronašli savršeno rješenje za potrebe online i live usluga ekspanzivnog svijeta koji stvaraju. Pragmu su inače osnovali inženjeri s iskustvom izgradnje platformi za neke od najvećih “live service” igara, uključujući League of Legends, Destiny 2 i Plants vs. Zombies 2. Što sve Pragma nudi u svojim alatima i znanjima također možete vrlo lako pronaći na netu i na službenoj stranici Pragme, ali dovoljno je spomenuti kako vode račune, matchmaking, analitiku, monetizaciju, drugim riječima – cijeli paket usluga.
“Stvarno je sjajno raditi s našim timom dizajnera igara kako bismo skupljali sve njihove ideje a potom ih i implementirati. S Pragmom sam puno fleksibilniji i mogu udovoljiti njihovim jedinstvenim zahtjevima jer sad imam proširiv sustav koji mi dopušta da ne dajem samo jednoznačan odgovor”, rekao je Serge Knystautas, voditelj inženjeringa u Gardens Interactiveu. Suosnivač Stephen Bell dodao je: “Uz sve naše izbore vrlo smo oprezni i vodimo računa o tome da izvršimo dubinsku analizu i duboko zaronimo u stvari. U konačnici, Pragma je bila jasan izbor.”
Naime, Pragmin Backend Game Engine daje razvojnom timu jedno pozadinsko rješenje koje je dosljedno i obuhvaća sve osnovne potrebe za online live service igru, a istovremeno im daje alate za prilagodbu onoga što im je potrebno jer je sofisticiranost potrebna. Gardens je uz pomoć Pragme našao platformu koju može proširiti bez potrebe za izgradnjom od nule i ulaganja velikih količina resursa.
“Gardens je jedan od najboljih gaming studija i što više otkrivamo njihovu viziju to više shvaćamo da radimo na generacijskoj igri. Davanje alata vrhunskim kreatorima igara da mogu izvršiti svoju viziju, jedan je od najugodnijih dijelova izgradnje Pragme”, kaže Eden Chen, izvršni direktor Pragme.
Za kraj ove vijesti i prije nego podijelimo nekoliko konceptualnih artova iz igre, da se prisjetimo onog osjećaja kada nešto prepoznate na prvi pogled, a sada i znate što – iskustvo igranja nečeg posebnog i emocionalnog, što potencijalno uključuje i zajedničko putovanje s drugim igračima kroz avanture neukroćene i stalno mijenjajuće fantastične okoline. Ako ste igrali bilo koju od igara Journey, Sky: Children of the Light, Ashen, Blaseball ili Way, onda znate točno o kakvom osjećaju se radi.