Iako mnogi zasluge za igre kao što su The Last of Us i serijal Uncharted pripisuju trenutnom šefu studija Naughty Dog – njihovom simpatičnom kreativnom direktoru Neilu Druckmannu, ne zaboravimo da su te igre i Naughty Dogovi serijali zapravo većinski uvijek imali po dvoje redatelja. Uz već spomenutog Druckmanna, ali i legendarnu Amy Hennig koja je zaslužna za prve tri igre Uncharted, jedan od prominentnih Naughty Dogovih redatelja je i Bruce Straley.
Veteran je to gaming industrije koji je prije pet godina napustio Naughty Dog i gaming industriju u cijelosti zbog popriličnog burnouta nakon završetka razvoja igre Uncharted 4: A Thief’s End. Bila je to njegova posljednja igra nakon osamnaestogodišnje karijere u Naughty Dogu, no Straley je upravo javno obznanio da se vraća u industriju na velika vrata, najavivši da je pokrenuo svoj vlastiti novi razvojni studio pod nazivom Walflower Interactive.
WE EXIST!!
— Wildflower Interactive (@playwildflower) July 20, 2022
We’re so proud and SO excited to finally get to announce our new company…
WILDFLOWER INTERACTIVE! pic.twitter.com/MJUQxm84yY
“2017. godine napustio sam industriju i nisam bio siguran želim li više izrađivati igre. Ali što sam dulje bio odsutan, nastavio sam razmišljati o ovom mediju, o svemu što tek treba napraviti i o svemu što sam još želio raditi. Cijelo vrijeme me pratila ta jedna ideja, pa sam s prijateljima počeo raditi prototipe. Ideja je počela postajati dobra i sve je opet postalo uzbudljivo“, počinje Straley u najavnom videu objavljenom putem twittera, dodajući kako je shvatio da silno želi napraviti tu novu igru. Tako se odlučio oformiti tim i pokrenuti novu kompaniju.
“Ali ako ćemo to napraviti, moramo to napraviti na pravi način“, nastavlja Straley, objašnjavajući da je centralna ideja njegova novog studija ta da mora biti “inkluzivan, pravedan i kolaborativan, pun srčanih ljudi koji žele rasti profesionalno i osobno“. U ostatku videa Straley najavljuje kako Walflower Interactive već sada ima potporu značajnog uzbudljivog izdavačkog parnera. Iako nije otkrio o kome se radi (Sony? Microsoft? Netko drugi?), nakratko se dotaknuo i same igre na kojoj trenutno radi, ističući kako će to biti nešto što nikad dosad nismo vidjeli i igrali.
S obzirom da su Straleyev studio i njegova prva samostalna igra tek u početnoj fazi razvoja te je studio u potrazi za novim zaposlenicima koji bi se pridružili postojećem timu trenutno zaposlenih veterana u Walflower Interactiveu, Straley zasad nije otkrio nikakve druge detalje. No ono što je vidljivo na službenoj stranici studija je da je cilj raditi nešto manje i izrazito kreativne igre jedinstvenog stila kroz koje će istraživati nove mogućnosti samog medija videoigara. Definitivno zvuči obećavajuće i ambiciozno.