Poznati YouTube kanal i kompanija Noclip prije točno dvije godine objavila je poduži dokumentarac o razvojnom studiju Arkane – tvorcima igara kao što su Dishonored, Prey i Deathloop, a potom i specifične “Making of” dokumentarce za igre Dishonored i Prey. Odavno znamo da je Arkane u jednom trenutku od 2005. do 2008. radio i na zasebnoj igri Ravenholm – spinoffu smještenom u univerzum serijala Half-Life, a sada je i ta nikad objavljena igra dobila zasebni jednosatni dokumentarac. Točnije, ovo je manje klasični Noclipov dokumentarac, a više gameplay iz igre koja nikad nije i neće biti dovršena.
Podsjećamo, okvirne detalje i nekoliko isječaka iz otkazane igre Ravenholm mogli smo vidjeti i u prvom dokumentarcu o Arkaneu iz 2020. Trebala je to biti prava velika zasebna igra čiji je zadatak izrade kompanija Valve dodijelila upravo Arkaneu. Trebala je biti smještena u istoimeni grad Ravenholm iz sada legendarne igre Half-Life 2. Ako ste igrali Half-Life 2, sjećate se da u taj sablasni grad duhova nakratko navratimo u šestom poglavlju kao Gordon Freeman i ondje upoznamo sporednog lika – ubojitog svećenika po imenu Grigori u jednom od najmračnijih zastrašujućih settinga i levela čitave igre.
Sama igra Ravenholm trebala je biti singleplayer linearno iskustvo u kojem bismo igrali kao Adrian Shepard, protagonist igre Half-Life: Opposing Force, a otac Grigori bio bi izrazito važan i značajan lik te glavni kompanjon. S njime bismo istraživali čitavu regiju grada Ravenholm, upoznavali bismo nove likove i NPC-jeve, a susreli bismo i niz različitih novih neprijatelja, primarno ljudskih zombija umjesto vojnika carstva Combine (zbog čega se Ravenholm više oslanjao na žanr horora) te bismo koristili sasvim novi set oružja od onih kakva je imao Gordon Freeman u Half-Lifeu 2. Gotovo sat vremena nikad dovršenog gameplaya i work-in-progress snimki iz nekoliko poglavlja igre Noclip je snimio 2020. tijekom posjeta studiju Arkane u Francuskoj, pa je ovo jedan od rijetkih slučajeva da možemo vidjeti tako dugačak nedovršeni gameplay prikaz jedne igre koja je kasnije otkazana.
Valve je Ravenholm otkazao 2008. godine zbog nekoliko stvari, uključujući i činjenicu da su “zombiji bili previše isfurani“ te da im igra jednostavno nije odgovarala jer je bila previše ograničavajuća s obzirom na radnju koja je trebala biti smještena prije igre Half-Life 2: Episode Two iz 2007. godine. Prava je to šteta jer bi ovo bio jedinstveni spoj Half-Lifea (u hororastijem okruženju) i Arkaneovih vještina i odličnih mehanika, level dizajna i svega ostalog po čemu se taj studio kasnije proslavio u vlastitim igrama. Zato je još bolje što je Noclip dobio odobrenje i odlučio javno objaviti sat vremena gameplaya kako bi “dokumentirao i očuvao povijest videoigara“, kao što ističu u videu.