Project Scorpio, Microsoftova nadogradnja konzole Xbox One i osvježenje u trenutnom generacijskom ciklusu, postao je još jači nego prije. Bar što se tiče developera koji će razvijati igre za njega. Naime, kako je prenio Microsoftov Mike Ybarra, kompanija je malo doradila Project Scorpio developer kitove kako bi smanjila količinu RAM-a za sistemske operacije sa 4GB na 3GB. Project Scorpio još uvijek ima ukupno 12GB RAM-a, no developeri igara sada će na raspolaganju imati 9GB GDDR5 memorije umjesto 8GB koje su imali prije ove promjene.
Dodatni RAM omogućit će developerima da njihove igre rade puno bolje i da bude ljepše, no dodatni RAM će također igrama koje nisu optimizirane da iskoriste svih 9GB pomoći utoliko što će smanjiti vrijeme učitavanja.
U prethodnim vijestima vezanim za Project Scorpio, Microsoft je u teaser najavama za svoju E3 press konferenciju već krenu podbadati Sony i njihov PlayStation 4 Pro. Također se nagađalo o skrivenim porukama koje možebitno otkrivaju datum izlaska Microsoftove nove konzole. Više o svemu tome ovdje.
We’ll keep tuning Scorpio to empower creators to share the best versions of their games. Unlocked extra GB of RAM for them, now 9GB of GDDR5
— Mike Ybarra (@XboxQwik) June 8, 2017
Games that don’t use the full 9GB, the rest of the RAM will be used as a cache (making things load way faster, etc.). All games = better. https://t.co/yZTGOvBJRx
— Mike Ybarra (@XboxQwik) June 8, 2017