Razvojni studio RocketWerkz i njihov osnivač Dean Hall, najpoznatiji kao tvorac originalne igre i moda DayZ, spremni su za lansiranje svoje nove velike online kooperativne survival igre Icarus.

Igra je originalno najavljena na sajmu E3 2020, a tijekom posljednjih godinu i pol dana doživjela je nekoliko beta testiranja, kao i odgodu s kolovoza ove godine na 3. prosinac. Iako je Icarus u početku zamišljen kao free to play igra, Hall je nedugo nakon najave promijenio njezin poslovni model te ćete za nju morati izdvojiti 25 eura.

Ukratko, radi se o PvE survival igri koju je moguće igrati zajedno s do maksimalno osam igrača istovremeno, ali i samostalno. Radnja igrače baca na nepoznati divlji vanzemaljski planet na kojemu je pokušaj teraformiranja otišao u krivom smjeru.

Okosnica gameplaya bit će preživljavanje i rudarenje egzotičnih materijala pomoću kojih ćemo, potom, na svemirskoj postaji u orbiti morati craftati naprednu tehnologiju. No, nije sve tako jednostavno kako se čini. Interesantan spin i caka Icarusa kao nove recepture u žanru survivala krije se u činjenici da će vrijeme za povratak na postaju biti ograničeno.

Igrači će morati paziti na vrijeme i požuriti s rudarenjem i preživljavanjem na planeti, a ukoliko propuste točno vrijeme polaska broda, ostat će nasukani i posljedično umrijeti, a sav napredak, skupljeni resursi i prethodno razvijena i izgrađena tehnologija bit će zauvijek izgubljeni. Kako bi iskustvo bilo nešto podnošljivije, a preživljavanje lakše i dulje, bit će moguće graditi trajne ispostave i utvrde na planeti.

Mapa igre sastoji se od 64 kvadratna kilometra prepunih stvari za istraživanje, a kako igrači ne bi besciljno lutali, igru čini i više od 35 različitih misija koje traju od nekoliko dana, pa sve do nekoliko tjedana. Ako vam sve to zvuči fora i volite survival igre, Icarus izlazi ovoga petka 3. prosinca i to ekskluzivno za PC putem Steama.