Jedno od najvećih iznenađenja prošlogodišnjeg gamescoma bila je najava THQ Nordicovog RPG-a Biomutant. Sada stižu nove informacije i podosta gameplay isječaka povodom PC Gamer Weekender eventa održanog u Londonu protekloga vikenda.

Neke od novosti koje je Stefan Ljungqvist, suosnivač studija Experiment 101, razjasnio u intervjuu za PCGamer uključuju kreaciju lika, nove informacije o priči, o različitim oružjima koja ćemo koristiti u igri, o samim mutacijama koje ćemo moći steći, te o ostalim mehanikama u igri.

Početna kreacija lika bit će nešto doista posebno i pomalo drugačije. Naime, u Biomutantu i dalje postoje klasični RPG atributi (strength, vitality, charisma, intelect, agility itd.), ali pri kreaciji lika nećemo stavljati bodove na njih, već mijenjanjem vizualnog izgleda (veličina, dob, težina i slično) direktno utjecati na DNA našeg lika i na RPG atribute.

Najzanimljivija informacija o oružju i crafting sistemu je ta da će u igri postojati 500.000 različitih mogućih kombinacija ranged oružja, koja ćemo moći sastavljati do mile volje i po našim željama, a bit će i puno varijacija u melee oružju.

Ukoliko ste preskočili video intervju i zanima vas samo teaser trailer, možete ga pogledati ovdje:

No predlažemo da svakako pogledate čitavi intervju, obzirom da sadrži sve gore navedene informacije i još puno toga (uključujući i sami teaser 🙂 )