Nakon što nas je posljednji trailer s Keanu Reevesom dodatno nahajpao oko igre Cyberpunk 2077, internetski portal Gamingbolt otkrio nam je kako su tijekom sajma E3 2019 razgovarali s quest direktorom Mateuszom Tomaszkiewiczem iz studija CD Projekt RED, koji im je otkrio dodatne detalje oko nadolazeće igre.
Novost je da se možemo pozdraviti sa sustavom morala koji neće biti implementiran u igru, a kojeg smo se zadnjih godina nagledali u video igrama. Prisjetimo se samo igara poput Infamousa, Dishonoreda, Fablea ili serijala Mass Effect gdje smo personaliziranim pristupom mogli od našeg glavnog lika napraviti pravog “badassa” koji ne preza ni od čega ili sveca koji će prije žrtvovati sebe nego najgoreg neprijatelja.
U Cyberpunku 2077 toga neće biti. Tomaszkiewicz je spomenuo kako igra neće sadržavati poseban sustav morala koji će prepoznati dobre ili loše odluke koje igrač napravi. Međutim, svejedno će igru biti moguće završiti bez ubijanja, samo što nas igra neće nagraditi za ispravne moralne odluke.
Jesu li nas developeri razmazili dodatnom personalizacijom likova u vidu dobrih i loših odluka koje napravimo? Možda. Hoće li nam sustav morala nedostajati u Cyberpunku, tek ostaje za vidjeti.
Podsjećamo, Cyberpunk 2077 na PC, PlayStation 4 i Xbox One stiže 16. travnja 2020.