Dva istaknuta i dugogodišnja člana te veterana poznatog razvojnog studija Respawn Entertainment (Titanfall 1 i 2, Apex Legends, Star Wars Jedi: Fallen Order) jučer su najavila kako su oformili novi vlastiti “maleni AAA” studio pod nazivom Gravity Well.

Prvi od njih, Drew McCoy, Respawn je napustio ranije ove godine, a u tom je poznatom studiju bio od njegovih početaka, odnosno od 2010. godine. U posljednje vrijeme u studiju je obnašao ulogu izvršnog producenta, a radio je na svim njihovim gore spomenutim AAA igrama, dok je prije priključivanja Respawnu četiri godine radio u studiju Infinity Ward i to na igrama serijala Call of Duty.

Drugi član je Jon Shiring, koji je također prije radio u Infinity Wardu i to kao programer na igrama Call of Duty 2, Call of Duty 4: Modern Warfare i Modern Warfare 2, a u Respawnu je posljednjih šest godina obnašao ulogu glavnog inženjera na oba Titanfalla i Apex Legendsu. Njihov novi studio Gravity Well ima cilj raditi na AAA igrama, ali ostati manjih “indie” razmjera jer, prema Shiringovim riječima, preveliki studiji “često nalete na kreativne probleme i izgube agilnost“.

Stoga planiraju u svom novom studiju imati maksimalno 85 zaposlenika. Također, ističu da je njihov studio kompletno “anti-crunch“, što znači da im je izrazito bitno da njihovi zaposlenici imaju normalne radne uvjete, bez dvanaestosatnih ili još dužih radnih dana i neplaćenih prekovremenih. Zato velik naglasak stavljaju na brigu za zdravlje i dobrobit zaposlenika.

Misao vodilja također im je riskirati i eksperimentirati te uložiti puno u kreativnost, uz napomenu da će svi u studiju imati kreativnu slobodu. “Nismo zadovoljni s niskom razinom kreativnog rizika koja danas osigurava financiranje projekata“, ističe Shiring te dodaje: “Želimo istraživati hrabre nove ideje i to ekskluzivno za next-gen hardver i PC“.

Također ističu kako će njihov novi studio Gravity Well biti prilagođen i za one koji će raditi na daljinu, iz drugih zemalja, bez obzira gdje žive i otkuda dolaze, ali i za one koji preferiraju rad od doma. Na tu ideju došli su upravo s obzirom da studio osnivaju usred pandemije koronavirusa, ali i zbog činjenice da im je stalo do inkluzivnosti, odnosno, da im je bitno okupiti izrazito talentirane ljude iz čitave industrije videoigara bez obzira na podrijetlo i bez nepotrebnih i stresnih teškoća oko relokacije i problema s radnim vizama.

Puno lijepih riječi, a jedino nam ostaje u narednim mjesecima saznati kakva će biti njihova prva igra. Više informacija o novo oformljenom studiju Gravity Well pročitajte putem njihove službene web stranice.