Steam Winter Sale iz prosinca bila je posebna po tome što po prvi puta nije sadržavala daily i flash deals. Umjesto toga, korisnici Steama dobivali su nagrade (u obliku Trading Cardsa) opetovanim dnevnim ulogiravanjem i provjeravanjem popisa personaliziranih preporuka. (Probajte to reći tri puta brzo.)
Čini se kako je ovaj izmijenjeni format rasprodaje bio unosan i pokazao se uspješnim i za Valve i za developere, ali možda ne i za kupce koji su i ovaj puta potrošili velik dio blagdanskog džeparca.
Valve nije poznat po tome što često objavljuje službene izjave o rezultatima Steam rasprodaja, ali slučajno je u javnost procurio post developera iz Valvea (hvala, SteamDB).
Zahvaljujući uvedenim promjenama i rotiranju igara koje su se promovirale na Steamovim splash stranicama više je korisnika posjećivalo stranice više igara, dodavalo igre na wishliste, i zabilježen je rast od 45% u prodaji igara koje se ne nalaze u Steamovih top 500.
“Naša pretpostavka bila je da će ovakav novi format biti bolji za korisnike koji mogu provjeriti Steam jednom ili dva puta dnevno za vrijeme rasprodaje od 13 dana,” objasnili su iz Valvea. Ovo se očito pokazalo točnim.
“Ove godine vidjeli smo porast od 197% u broju igara dodanih na pojedine wishliste za vrijeme rasprodaje. Neke od tih igara odmah su kupljene, a druge su ostale na korisničkim listama želja kao indikacija budućeg interesa za te igre.”
A kakvi su vaši dojmovi o Steamovoj zimskoj rasprodaji? Recite nam u komentarima.