Rainbow Six Siege danas je obilježio svoj drugi tjedan postojanja kao službeno dovršena igra. Naravno, kao gotovo svaka dovršena multiplayer igra, Siege je u svojim prvim danima pokazao da nije sasvim lišen tehničkih grešaka i bugova. Srećom, izgleda da Ubisoft neće izvesti poznatu EA taktiku ignoriranja prigovora o serverima već je proaktivno pitao igrače za njihovo mišljenje i kritike kako bi što prije riješili probleme.
Na službenom je forumu objavljen transkript AMA sesije prilikom koje su developeri Siegea odgovarali na pitanja igrača o bugovima u trenutnoj verziji igre te usto dodali objašnjenja kako ih planiraju otkloniti u narednim danima. Najspornije teme bila su pitanja o sporosti i nestabilnosti servera koji do sada nisu bili katastrofalni, ali nisu baš niti radili potpuno bez grešaka. Ubisoft priznaje da trenutni serverski kapaciteti nisu idealni te kako će ih uskoro dodatno proširiti i optimizirati. Druga velika tema ticala se pitanja hit-detectiona na koji su se žalili mnogi igrači. I tu developeri priznaju da postoje određeni bugovi te da ih uskoro planiraju potpuno otkloniti.
Zasada smo impresionirani pristupačnošću i otvorenošću Ubisofta na kritike, ali još ćemo pričekati da vidimo hoće li svi problemi doista biti riješeni.
Našu recenziju Rainbow Six Siege moći ćete uskoro pročitati u sljedećem papirnatom izdanju Reboota.