CD PROJEKT RED i Epic Games otvorili su ovogodišnji Unreal Fest 2025 u Orlandu bombastičnom live prezentacijom tech demoa igre The Witcher IV, i to u sklopu keynotea State of Unreal. Pred okupljenima i online publikom prikazali su kako najnovije značajke pokretača Unreal Engine 5 oblikuju novu veliku otvorenu mapu nadolazeće igre.

Demo je pratio Ciri u još neviđenoj regiji Kovir, koja se premijerno pojavljuje u videoigrama iz serijala. Prikaz je uključivao šetnju kroz strmovite planine i guste šume do luke Valdrest, sve uz pomoć moćnog pokretača i tehnologije koja, kako je rečeno na pozornici, ali i navedeno u službenom priopćenju, omogućava glatko izvođenje igre na 60 FPS-a, čak i na PlayStationu 5.

Nas igrače i fanove serijala vjerojatno najviše zanima konačni izgled i sadržaj igre, ali među nama je i puno onih koji žele znati više o tehnologijama koje to omogućavaju. Tako smo u prezentaciji vidjeli nove tehnologije poput Unreal Animation Frameworka za realistične pokrete likova, sustava Nanite Foliage za bujne šumske krajolike, animacija MetaHuman uz pomoć ML Deformera, te FastGeo Streaminga za brzo učitavanje okoliša. Također je prikazan sustav Mass AI koji omogućava kreiranje živopisnih gradova s impresivnim gužvama bez pada performansi.

Michał Nowakowski, suosnivač i glavni direktor CD PROJEKT REDa, istaknuo je važnost suradnje s Epic Gamesom: “Započeli smo partnerstvo s Epicom kako bismo pomaknuli granice otvorenih svjetova u igrama. Ovo je važna prekretnica – pokazati demo na PS-u 5, u 60 sličica u sekundi, dokaz je koliko smo daleko stigli, no tek smo na početku. Veselimo se onome što slijedi.

Ni Tim Sweeney iz Epica ne skriva entuzijazam: “CD PROJEKT RED jedan je od najboljih studija za otvorene svjetove i idealan partner za razvoj alata koje će koristiti cijela Unreal zajednica.

Demo prikaz je već sada dostupan za gledanje, a predstavljeni alati dolaze i ostalim developerima s današnjim lansiranjem verzije Unreal Engine 5.6. Iako je The Witcher IV još daleko od izlaska (ne prije 2026. godine), ovaj prikaz daje nam istovremeno velikog razloga za optimizam, ali i bojazni kako se ipak radilo samo o tech demou u kojem nisu implementirani svi elementi dizajna igrivosti koji bi mogli opteretiti performanse. To nas pak neće spriječiti da prikaz još jednom pogledamo i prepustimo se nekom sasvim novom doživljaju otvorenog svijeta u nekoj igri – k tome u igri The Witcher IV.