Krajem svibnja ove godine pisali smo o tome kako je potpuni remake igre System Shock – jednog od najpoznatijih i najutjecajnijih SF cyberpunk akcijskih RPG-a iz prvoga lica – dobio besplatni alpha demo na Steamu (koji je još uvijek dostupan za preuzimanje), a danas nam razvojni tim Nightdive Studios donosi čak dva nova gameplay videa kroz koje smo saznali interesantne novosti o igri.

Podsjećamo, igra je originalno izašla još davne 1994. godine, a Nightdive Studios koji je 2016. godine imao i uspješnu Kickstarter kampanju za izradu remakea, obećava da će System Shock Remake biti “vjeran klasičnom iskustvu” i zadržati sve stvari koje su originalni fanovi voljeli, istovremeno današnjim igračima donoseći “moderni izgled i osjećaj kakav se očekuje od AAA igre”.

Prvi od dva nova gameplay videa upoznaje nas sa sustavom i značajkom zvanom “Dismemberment” – pojam koji je zasigurno poznat svima onima koji su igrali odlični Visceralov serijal Dead Space. Slično toj igri, u System Shock Remakeu neprijatelje ćemo morati ubijati tako što ćemo im kidati udove, sakatiti ih i raznositi. Kako bi to izgledalo što realističnije, tvorci remakea otišli su u sumanute detalje te blisko surađivali s originalnim konceptualnim dizajnerom System Shocka i serijala BioShock – Robbom Watersom, koji se pridružio i timu Nightdive Studios kao glavni konceptualni artist na remakeu.

Kako nam u videu objašnjava glavni dizajner vizualnih efekata Benjamin Swinbanks, svaki neprijatelj ima više različitih slabih točaka i zona gdje mu možemo nanijeti više štete, a pogađanjem pravilnih mjesta neprijatelji će se raspadati na dijelove. Svaki taj dio pomno je kreiran i animiran na osnovu skulptura visoke rezolucije, a radio ih je glavni artist Jed Wahl, još jedan veteran igara System Shock i BioShock, u suradnji s glavnom game dizajnericom i art direktoricom Evelyn Mansell. Kako sve to izgleda i kako je implementirano u igru, saznajte u novom videu iznad.

Drugi gameplay video upoznaje nas s potpuno nadograđenim sustavom zvanim “Cyberspace”. Radi se o zasebnom gameplay modu u kojem ćemo doslovno zakoračiti u cyberprostor, virtualni prostor i digitalno carstvo u kojemu sva računala komuniciraju i spremaju podatke, a na njega se spajamo pomoću cyberspace terminala. Ujedno je to i dio koji je u remakeu dobio ogromno vizualno unaprjeđenje, s obzirom da je u originalnom System Shocku iz 1994. godine to izgledalo izrazito jednostavno, ali i zbunjujuće.

Kako će Cyberspace izgledati u System Shock Remakeu, saznajte u novom gameplay videu u nastavku:

System Shock Remake u ovom trenutku još uvijek nema konkretni datum izlaska, no na tržištu ga očekujemo krajem 2020. godine za PC, PlayStation 4 i Xbox One.