The Game Developers Conference (GDC) objavio je rezultate ankete odrađene na uzorku od više od 3000 profesionalaca gaming industrije iz Europe i Sjeverne Amerike, a koja je dodatno potvrdila zašto iz mjeseca u mjesec raste broj novih igara koje izbjegavaju Steamovu (nepravednu?) politiku i pritom odlaze na druge platforme poput Epic Games Storea.
Kao što je već godinama poznato, Valve kao posrednik u prodaji igara putem Steama direktno zaradi čak 30% od ukupnog profita koji igra ostvari svojom prodajom. Takav način zarade opravdava svega 3% ispitanika, dok je veći broj (čak 43%!) onih koji tvrde da je puno prihvatljivije nekakvih 10 ili 15 posto. Ne biste vjerovali, ali određeni broj developera, njih 3% da budemo precizniji, drži stajalište da je Valveov profit od 30% zapravo premalen i da bi trebali uzimati više.
Epic, primjerice, od prodaje igara uzima svega 12%, što znači da 88% novaca od prodaje igara ostaje u džepu razvojnog studija i izdavača. Nadmetanje između Valvea i Epica traje od samih početaka EGS-a, a Epic se čvrsto drži svog stajališta iz 2018. godine – prestat će dovlačit ekskluzive na svoju platformu jednom kad Steam poveća udio prihoda za developere i izdavače.
Za sami kraj ostavljamo jedan zanimljiv podatak. Čak 58% developera preferira svoje igre objavljivati na PC-ju, a potom slijede PlayStation 5 s 44% ispitanika, Nintendo Switch s 38%, dok su konzole Xbox tek na četvrtom mjestu s 30% . Rezultati ovog velikog istraživanja dostupni su na službenoj stranici.