Hazelight Studios i njezin osnivač Josef Fares ne prestaju nas oduševljavati s kooperativnim igrama koje se u potpunosti oslanjaju na igranju udvoje, pri tome nerijetko eksperimentirajući s mehanikama igre koje funkcioniraju samo ako se sprovode udvoje i u skladu. Put koji je započeo s iznimno emocionalnom igrom Brothers: A Tale of Two Sons, koja je istraživala združeno igranje tako da je zapravo jednom igraču ponudila dvostruko upravljanje (kojem su igrači na PC-ju, željni igranja udvoje, doskočili tako da bi svaki zauzeo svoj dio tipkovnice i upravljanja), nastavio se prvom njihovom pravom kooperativnom igrom A Way Out. Ova akcijska avantura zapravo je tek pravu pažnju igraće zajednice dobila nakon globalnog uspjeha igre It Takes Two koja je nastavila zabavljati igrače originalnim idejama koje funkcioniraju samo kooperativnim igranjem – ali i zajedničkim (ponovnim) otkrivanjem ljubavnog odnosa dva glavna i pomalo zastranjena lika igre.
Najnoviji projekt Hazelight Studiosa (koji je u međuvremenu narastao u ljudstvu), Split Fiction, opet se oslanja na kooperativnu igru upakiranu u maštu samih protagonistica igre – autorica znanstveno-fantastičnih romana u kojima su se zatekle zarobljene i tek se upoznaju (kako međusobno tako i s njihovim maštama pretočenim u romane). Kao i u igri It Takes Two, svaki će lik imati svoje posebnosti kroz oružja i opremu a koje će se morati učiti i koristiti napretkom kroz igru. Te, što je posebno važno za uspjeh prijašnjih igara – svaka razina će opet imati zasebne mehanike igranja pa tako očekujemo non-stop istraživanje ne samo svjetova nego i mogućnosti tijekom cijele igre.
Najljepša vijest ove premijere igre, koju smo imali tijekom The Game Awardsa, je što Split Fiction stiže već u ožujku 2025. godine! I ima zmajeve! (I kobasice hihi)