Serious Sam 4: Planet Badass je novi nastavak legendarnog serijala našeg Croteama. Serijal je naravno poznat po pretjeranosti u svakom pogledu, što se tiče neprijatelja, brzine akcije ili maskulinizma našeg glavnog lika. Novi nastavak, po donosi još pretjeraniji spin u FPS krajobraz.
Po običaju, ekipa u Croteamu gradi svoj engine za igru i pohvalili su se određenim brojkama da pokaže potentnost enginea. Smisao svake Serious Sam igre je u širokom strafeanju, hodanju unatrag i ispaljivanju amunicije koje se ne bi posramila omanja afrička zemlja.
Tako se, isprobavajući engine, Croteam zabavljao s brojem neprijatelja, koji su u desecima tisuća odjednom, dok je maksimalna postignuta brojka oko sto tisuća (100 000) neprijatelja u istom trenutku. Pomoć u mrcvarenju tih zlobnika će pružiti 16 drugih igrača u co-opu. Na mapi veličine 128 km sa 128 km. Što je nezamislivo veliko, ali zlobnici bi rekli, nije velika kao Daggerfall!
Unatoč svemu tome, igra neće biti open world iskustvo, dapače, biti će izrazito linearna. Odvijati će se na prostoru 4 kilometra, dok će izbor biti na igraču da istraži ostatak mape, gdje će najvjerojatnije naći tajne i slično.
Koji je smisao u stvaranju toliko velike mape i stavljanja enormnog broja neprijatelja ako će se iskoristiti samo omanji dio za glavninu igre? Pa nema smisla, što je lajtmotiv cijelog Serious Sam serijala.