Rift, MMORPG koji je Trion Worlds preko noći iz nepoznatog studija i izdavača pretvorio u jednog od najpoznatijih “igrača” u žanru (Trove, Archeage, Devilian, Defiance) bi napokon ove godine trebao dobiti podršku za moderne višejezgrene procesore. S obzirom da je Rift rađen na DirectX 9 API-ju, nije nikakvo čudo da su igrine performanse bile bolje čim ste imali procesor na višem taktu, dok višejezgrenost nije imala toliko utjecaja. No s obzirom da se danas gotovo nitko ne igra na single core procesorima, programeri iz Trion Worlds su zadnjih godinu i pol radili na implementiranju podrške za višejezgrene procesore, koji će moći bolje raspodijeliti zadaće po jezgrama što i kako obavljati a da pri tom ne zaguše grafičku karticu (tzv. bottleneck) te time omogućiti većini korisnika ugodniji i fluidniji doživljaj igranja. Inače, Rift se “vrti” na visoko modificiranom Gamebryo grafičkom engineu, kojeg znamo iz igara poput The Elder Scrolls IV: Oblivion, Fallout 3 i sl.
Testne razlike između procesora s jednom jezgrom i višejezgrenog procesora prikazuju do 10+ FPS-a više na identičnom grafičkom hardwareu: