Znate što? Igramo igre i pišemo o njima 25-30 godina (tko će znati, odustali smo brojati) i navikli smo na uobičajene procese u promociji igre – počinje s premijernom najavom, po mogućnosti s trailerom. Nakon toga, vjerojatno iduću godinu, stiže novi prikaz, da bi još godinu poslije vjerojatno prvi put vidjeli i prikaz same igre odnosno gameplaya. Potom stižu otvorene ili zatvorene bete, preview verzije za medije te u konačnici i review. Proces je to koji traje nekad i više od tri godine. Trendovi se mijenjaju, poslovni modeli također – pa će early access ponuditi igranje uz razvoj. Ali će se i većina takvih igara najaviti oko godinu dana prije izlaska na tržište u igrivom, ali razvojnom obliku. Preskočiti sve te promocijske korake nije neobično, nije čak ni rijetko, pogotovo u zadnjih nekoliko godina kako se razvilo i tržište indie igara. Ali nije baš uobičajeno iskoristiti takav poslovni model i izbaciti AAA ili AA igru bez konkretne najave. Samim time, i bez obzira na curenje informacija dan prije eventa na kojem je najavljen i odmah pušten u prodaju odnosno kao dio Game Passa (25. siječnja, Xbox and Bethesda Developer_Direct), Hi-Fi RUSH smatramo jednim od najvećih i najugodnijih iznenađenja ove godine (pa i u većem vremenskom razdoblju).
Ritam Chai
Iznenađenje je veće i kada vidite da superkul ritmička igra dolazi iz studija poznatog po opskurnoj i malo pomaknutoj akciji Ghostwire: Tokyo, odnosno po horor serijalu The Evil Within.
Mnoštvo je igara koje koriste glazbu i ritam kao temelj dizajna igrivosti, ali su rijetke koje to čine ovako uspješno

NAJDRAŽI NAM BOSS FIGHT Mjuza, koreografija, duhoviti komentari, sve je tu pa i Chaija manje boli kad mu popusti obrambeni gard. Brzo zaboravlja i jako se zabavlja.
Možete li to podnijeti?
Sve u Hi-Fi Rushu podređeno je ritmu. Okolina reagira na ritam, glavni lik kreće se u ritmu, i svaki njegov potez kao reakcija na našu kontrolu je u ritmu. S time da “ulaskom” u ritam pomoću naših inputa kontrola, ono što volimo reći kada uđemo u zen stanje u nekoj akcijskoj igri, vidljivo i čujno prepoznat ćemo sve benefite pravovremenog izmicanja (dodge), blokade (parry) odnosno napadanja.
Ovo je prije svega izvrsna akcijska igra koja ritam i glazbu koristi za dodatni efekt zabave

PERFECT Kao što smo rekli nekoliko puta, kombinacija comboa je puno a interesantna je odluka dizajnera da se specijalni napadi Chaia, kao i oni s partnerom, moraju birati i nakon što ih nabavite više. Nisu svi dostupni u svakom trenutku.
Vesela izazovna akcija – oksimoron?
O Hi-Fi Rushu može se jako puno pričati. O posebnim vizualnim efektima i stripovskom stilu koji pak miješa nekoliko stilova u animacijama izvan i za vrijeme gameplay segmenata. Zatim o licenciranoj glazbi koja je prilagođena ritmu igre. Potom upravo o tome – o ritmu igre koja vam ostaje u glavi i nakon što ugasite konzolu odnosno PC. Ili o likovima koji su donekle stereotipni ali jako simpatični i duhoviti. Kao što je i cijela igra. Možemo i o tome da je idealna za igranje na hard težini u prvom prolazu. Kako su neke boss borbe baš spektakularne. Kako se nakon prvog prelaska igre (nama je bilo potrebno 15-ak sati) otvaraju novi sadržaj, nova težina, novi mod ali i da za lov na bolji rezultat i ne treba posebni motiv. Možemo sve to iako mislimo da u ovom trenutku nema potrebe za tim – odnosno da je naša najbolja preporuka da ju barem isprobate. Iznenađenja su najbolja kada ostanu iznenađenja.

QTE nije neobičan u ovakvoj igri, pogotovo jer se lovi ritam, no važno je naglasiti kako su dio kompleksnog gameplaya koji se prije svega temelji na slobodi odabira igrača. Scene u kojima morate pogoditi predefinirane tipke (stisak ali i držanje uz pravovremeno puštanje) su najčešće u nekim specijalnim napadima te u situacijama kada trebate iskoristiti partnera za rješavanje manjeg problema razine.

HI-SCORE Nekoliko je kategorija koje se zbrajaju zasebno u lovu na hi-score svake razine, pa je zgodno što su neki specijalni napadi dizajnirani s ciljem lova na što bolji hi-score. Naravno da će s njima biti potrebno dodatno umijeće u borbi.

SPECIJALI Mnoštvo comboa kombinira se s parryjem i dashom, sve uz veliki bonus ako se izvodi u ritmu. A onda na to dodajte specijalne napade vaših partnera, koji se mogu vezati u combo (ako se pogodi ritam). Eh da, tu su i razna poboljšanja koja se mogu nadograđivati.

PLATFORMING Kuka za privlačenje, skokovi i dash također se mogu izvoditi u ritmu, a kako cijela scena pleše uz ritam, tako i vas ponese da dashate i kada nema protivnika.