Razvojni studio Insomniac Games (koji je u kolovozu 2019. godine postao Sonyjev first-party studio) kroz svojih se 25 godina postojanja, uz Xbox ekskluzivu Sunset Overdrive, primarno proslavio nizom PlayStation ekskluziva kao što su serijali Spyro, Ratchet & Clank, Resistance i posljedično Marvel’s Spider-Man.

Još uvijek ne znamo koji je njihov idući projekt, osim nadolazećeg novog nastavka Ratchet & Clank: Rift Apart koji izlazi ovoga lipnja ekskluzivno za PlayStation 5, no čini se da pripremaju teren za rad na još jednom nenajavljenom projektu, jer za njih sada radi Walt Williams, višestruko nagrađivani pisac koji se u industriji videoigara, uz BioShock i druge igre, proslavio odličnom i potresnom antiratnom pucačinom Spec Ops: The Line.

Osim što je na svom twitter profilu objavio fotku kako drži ceduljicu s nazivom studija Insomniac Games i napisao “I may have done a thing“, pronjuškali smo po njegovom LinkedIn profilu i saznali da se Williams od ovoga ožujka trajno zaposlio u studiju Insomniac Games kao glavni pisac priča (engl. story lead).

S obzirom na to da je Williams poznat kao pisac koji se uglavnom usmjerava na teške i mračne teme ili, pak, one ratne, uz Spec Ops: The Line pisao je većinom scenarije za pucačine. Dok je tijekom 11 godina radio za 2K Games, kao glavni pisac i narativni dizajner radio je na igri BioShock, a tijekom posljednjih nekoliko godina kao freelance pisac zaslužan je za Star Wars Squadrons i Star Wars Battlefront II. Ostaje za vidjeti na kojim će igrama od sada pa nadalje točno raditi za Insomniac.

Taj Sonyjev razvojni studio tijekom svoje se karijere uz Spider-Mana uglavnom dosada fokusirao na nešto šarenije igre kao što su već spomenuti Spyro, Ratchet & Clank i Sunset Overdrive, no iza sebe definitivno imaju iskustva i u tematski ozbiljnijim pucačinama, samo neke od kojih su poznati PlayStation serijal Resistance i pucačina Fuse za PlayStation 3 i Xbox 360, koja je izašla 2013. godine.

Mogli bismo povući zaključak da se Insomniac Games nakon Spider-Mana i Ratcheta ponovno baca na nekakvu ozbiljniju akcijsku pucačinu iz trećega lica, no u ovom je trenutku prerano za suditi o tome. Stoga ovo i uzmite kao čistu spekulaciju i naše nadanje. U svakom slučaju, jedva čekamo saznati više i vidjeti kako će nagrađivani pisac s dugogodišnjim iskustvom doprinijeti budućim Insomniacovim igrama.