System Shock remake osvanuo je na Kickstarteru 2016 godine, zatim je prošle godine prebačen s Unityja na Unreal Engine, da bi naposljetku razvoj bio zamrznut. Kreatori su naveli da je razlog to što su se previše udaljavali od originalnog koncepta.

Novinar Wes Fenlon se na GDC-ju sastao s Stephenom Kickom, CEO Nightdivea.

“Na bazi stvari koje su nam backeri rekli na Kickstarteru, shvatili smo da nismo krenuli u pravilnom smjeru s razvojem igre, nismo krenuli prema onom što smo im obećali,” govori Stephen Kick.

“To je pokrenulo promjenu u razvoju, a sada se vraćamo na ono što smo uspostavili i reprezentirali, od čega se sastoji prvi demo u Unityju. Kada smo u početku počeli ostvarivati neki napredak, na raspolaganje su nam došle brojne nove značajke. Stvari koje smo smatrali da bi bile zanimljive u igri, stvari koje smo mislili da će biti zabavnije ako ih interpretiramo na drugi način. Mnogo ljudi htjelo je ostaviti svoj utisak na novu igru. Kako je proces evoluirao, njegova kompleksnost je rasla, što se udaljivalo originalnom konceptu. To ne znači da bi te promjene bile loše, samo ne bi bile u sklopu System Shock vizije.”

Također kaže da igru očekuju dostaviti u prvom kvartalu 2020 godine.