NFL i 2K danas su svijetu obznanili kako su sklopili višegodišnju suradnju s ciljem razvoja i izdavanja novih videoigara. Partnerstvo označava povratak američkog nogometa pod 2K-ov kišobran ali i širenje NFL-ovog brenda.
Važno je napomenuti kako 2K i NFL neće razvijati sportske simulacije stoga je za očekivati kako ovo partnerstvo neće značajno utjecati na Electronic Artsov serijal Madden.
U objavi za javnost navodi se kako će se specifične igre, developeri i datumi izlaska najaviti nekada kasnije, no 2K je potvrdio kako su projekti u ranoj fazi razvoja te da se izlazak nekih od njih očekuje najranije 2021.
“NFL je jedan od najuspješnijih sportskih brendova u svijetu te je poznat po pružanju nevjerojatne zabave fanovima. Izuzetno smo uzbuđeni zbog ponovne suradnje s NFL-om koje će rezultirati s videoigrama koje su orijentirane na zabavno, pristupačno i društveno iskustvo.“, rekao je David Ismailer, predsjednik 2K-a.
Joe Ruggiero, Vice President of Consumer Products u NFL-u, rekao je kako je širenje NFL-ovog prisutstva u svijetu gaminga postalo jedan od fokusa lige. “2K je svjetski lider kada su u pitanju sportske videoigre te su odavno dokazali da su najbolji u tom polju”, zaključio je Ruggiero.
U svakom slučaju, radi se o lijepim vijestima za sve fanove američkog nogometa, a mi smo zainteresirani vidjeti što nam sve 2K sprema van okvira simulacija.