Razvojni timovi sa svojim igrama, sasvim logično, igračima žele ponuditi maksimalno autentična iskustva. Ovo je posebno važno u sportskim igrama koje strašno profitiraju od licenciranih sadržaja. Ipak, želja za stvaranjem autentičnog razvojnim se timovima povremeno obije o glavu.

Tvrtka Solid Oak Sketches podigla je tužbu protiv Take-Twoa, uz objašnjenje da je medijska kuća bez potrebnih licenci koristila njihove tetovaže u 2K Sportsovoj igri NBA 2K16. Neke od tetovaža čiji je dizajn zaštitio Visual Concepts nalaze se na tijelima popularnih košarkaša poput Kobea Bryanta, LeBron Jamesa, Erica Bledsoea i DeAndre Jordana.

Predstavnici Solid Oak Sketchesa objasnili su da je Take-Two imao priliku osigurati prava na njihove tetovaže, no da je odbio platiti traženu svotu od 1,14 milijuna američkih dolara. Tvrtka zato kroz tužbu potražuje odštetu od 150.000 dolara po tetovaži, troškove suđenja i uklanjanje tetovaža iz igre.

NBA 2K16 odveo Take-Two na sud, zbog tetovaža

Smatrate li da su ovakve tužbe opravdane ili mislite da postojanje tetovaža u videoigrama ne ugrožavaju njihove autore?

Ovo nije prvi puta da se razvojni timovi i izdavači moraju baviti pravnim problemima zbog tetovaža. Naime, THQ se 2012. godine zbog sličnog problema morao odazvati sudu, nakon što je tužbu protiv njega podigao autor tetovaže UFC-ovog borca Carlosa Condita koji je bio uključen u UFC Undisputed 3. Tattoo majstor na koncu je dobio odštetu od 22,500 dolara, što je drastično manje od traženih četiri milijuna dolara.

Više zna Hollywood Reporter.