Ideja da se u žanr city-buildinga ubaci vremensko ograničenje vjerojatno zvuči primamljivo svakom ljubitelju igara brzog tempa, a pogotovo isprobavanja nečeg drukčijeg, pa i u ovom slučaju težnje da se žanr, koji se obično igra sporijim tempom, pokuša ubrzati. Tako se strateško planiranje grada miješa s dinamičnom mehanikom izgradnje u kojoj je i vrijeme vrijedan resurs. 

No, svjesni su autori igre iz turskog studija Rogue Duck Interactive kako nisu svi igrači željni vremenskog presinga pa su u svojoj strategiji Mini City: Mayhem ponudili i druge modove igranja. Uz pet različitih načina igranja igrači tako mogu razvijati svoje strateško razmišljanje, osloboditi svoju kreativnost ili jednostavno uživati ​​u zadovoljstvu dizajniranja grada. I to sve na mapama koje su inspirirane svjetskim metropolama i njihovim znamenitostima, uključujući toranj Galata u Istanbulu i Kip slobode u New Yorku.

Spomenuti različiti načini igranja odnosno modovi su: Mayhem, u kojem se natječemo s vremenom dok gradimo grad iz snova za njegove stanovnike; zatim Zen u kojem, već je jasno iz imena, u opuštenom okruženju gradimo bez presinga vremena ili resursa; potom Sandbox u kojem možemo eksperimentirati i osloboditi kreativnost bez ikakvih ograničenja. Četvrti mod je Square Stack u kojem su potrebne naše strategijske sposobnosti te dobra koncentracija jer koristimo zadane oblike (podsjećaju na Tetris) pri izgradnji nebodera. Posljednji, peti mod, priređen je za ljubitelje arkadnih igara i zove se Crane, a u njemu je cilj iskoristiti preciznost i vještinu za balansiranje blokova pri izgradnji najvišeg mogućeg tornja.

Mini City: Mayhem dostupan je na Steamu po cijeni od 5.99 eura i uz uobičajenih 20% popusta za početak prodaje (traje do 3. ožujka).