Amy Hennig, veteranka industrije videoigara te dobitnica nagrade BAFTA i drugih prestižnih nagrada, najpoznatija je kao kreatorica Naughty Dogovog serijala Uncharted, a prije toga i kao direktorica i scenaristica serijala Legacy of Kain: Soul Reaver u studiju Crystal Dynamics. Ranih devedesetih radila je nekoliko godina i za EA, kojemu se ponovno vratila sredinom 2014., te je tu kompaniju trajno napustila početkom 2018. godine.

Njezin posljednji veliki pothvat bio je singleplayer Star Wars akcijska avantura kodnog naziva Project Ragtag, na kojoj je radila u Electronic Artsovom studiju Visceral Games (Dead Space), zajedno sa scenaristom i glumcem Toddom Stashwickom. No, nakon što je EA neslavno ugasio Visceral Games, igra je odgođena, te posljedično i otkazana.

Electronic Arts zatvorio razvojni tim Visceral

Razlog gašenja igre, koji je EA tada ponudio, jest da je “igra bila prelinearna“, što je naknadno potaklo čitavu poznatu raspravu da igrači navodno više ne žele linearne singleplayer igre. To se u posljednjih nekoliko godina pokazalo potpuno krivo, a potom smo, pod Electronic Artsom, dobili i Respawnovu fenomenalnu i uspješnu singleplayer akcijsku avanturu Star Wars Jedi: Fallen Order, čiji nastavak željno iščekujemo.

U svakom slučaju, nakon gašenja Viscerala i otkazivanja Ragtaga, Hennig je napustila EA i u sklopu već postojeće filmske produkcijske kompanije Skydance Media pomogla osnovati nezavisni gaming ogranak i studio Skydance New Media. Taj studio, nakon dvije godine šutnje, sada otkriva da radi na potpuno novoj AAA akcijskoj avanturi, zasada nepoznatog imena. Vijest o tome putem twittera je podijelio ranije spomenuti Todd Stashwick, koji je s Amy Hennig prethodno radio na otkazanoj igri Star Wars Project Ragtag.

Iako o igri nisu poznati nikakvi konkretni detalji, Stashwick je podijelio informaciju da je to uzbudljiva akcijska avantura, na kojoj radi tim veterana industrije te da će igra pomaknuti granice tehnologije animacije. Također, podijelio je i oglase za posao, kroz koje studio Skydance New Media traži inženjere animacije i inženjere softvera, te smo saznali da igru rade u Unreal Engineu.

Spomenuti oglasi za posao otkrivaju i da će ova nova akcijska avantura veliki naglasak stavljati na uzudljivu i bogatu priču te da će se oslanjati na tradiciju avanturističke kinematografije, uz vrhunske vizuale i inovativni gameplay. To, u prijevodu, znači da nas u ovoj novoj singleplayer igri očigledno očekuju bombastične akcijske scene, vjerojatno i raznolike živopisne lokacije te pomno kreairani uzbudljivi set pieceovi, na kakve smo i navikli u prethodnim i sličnim AAA akcijskim avanturama, na kojima je radila Amy Hennig. 

Vesela je budućnost pred nama i izuzetno nam je drago da Hennig službeno radi na novoj AAA singleplayer akcijskoj avanturi, koja je u izradi za PC i konzole, te jedva čekamo saznati više o tom zasada neimenovanom projektu.