Naša omiljena narančasta lutalica sada pomaže pravim macama putem dobrotvorne akcije u koju je uključena i izdavačka kompanija Annapurna. Američka radiotelevizija PBS objavila je kratku reportažu o igri Stray (BlueTwelve Studio) i načinima na koje ona pomaže stvarnim mačkama kojima je pomoć potrebna. Televizijski servis razgovarao je s brojnim ljudima koji koriste virtualnu lutalicu da bi prikupili financijska sredstva. Načini na koje to čine je putem streamanja igre Stray i prikupljanja donacija od gledatelja, organiziranja maratona, lutrija i slično.
O ovoj akciji oglasio se Jeff Legaspi, direktor marketinga iz Annapurne te kazao da su razne organizacije bile više nego sretne što mogu surađivati s njima. Annapurna je, između ostalog, sama podijelila velike donacije, sponzorirajući maraton za prikupljanje novca za Stray Cat Relief Fund za pomoć mačkama lutalicama u iznosu od 4000 dolara.
Brendan Gepson, marketinški stručnjak Humane Societyja iz Nebraske istaknuo je da su u organizaciji odlučili da bi najbolji način suradnje s Annapurnom bio dijeljenje nekoliko kodova za igru preko Twitter profila, a cijena bi bila simboličnih 5 dolara. Nadodao je kako je akcija bila vrlo uspješna jer su od početnog prikupljanja sredstava prikupili oko 8000 dolara.
Još je nekoliko organizacija podijelilo svoje iskustvo prikupljanja financijske pomoći za mačke lutalice u kojima je prikupljeno više tisuća dolara.
Možemo se složiti da je Stray, osim što je sama po sebi sjajna igra, postigla jedan plemeniti cilj i pokazala kako videoigre mogu biti korisne i služiti kao motivacija dobrim djelima.