Nakon što je prije tri godine uz veliku pompu zamijenila Ubisoft za Electronic Arts u kojem joj je dodijeljeno vodstvo svježe osnovanog tima Motive, Jade Raymond se odlučila pozdraviti s kolegama.
Dok je radila u Ubisoftu, pripisivale su joj se zasluge za serijale Assassin’s Creed i Watch Dogs, a u EA je njen studio povezivan s novom igrom Star Wars, te su usko surađivali s BioWareom Montreal.
Problemi u raju su nastali nakon što je novom kadrovskom križaljkom Electronic Artsa koji je Samanthi Ryan dodijelio vodstvo nad nekolicinom studija uključujući Motive.
Prema njihovim riječima, Samantha je idealni kandidat za tu poziciju koja se tijekom godina u više navrata dokazala, dok joj iskustvo pokriva projekte kao što su The Sims, Batman: Arkham City, No One Lives Forever, te nadolazeći Anthem.
Nakon što je odluka donesena, Jade Raymond je odlučila otići iz EA koji su je uz riječi zahvale ispratili, te nadodali kako se projekti unutar Motivea neće mijenjati.