Francuska izdavačka kompanija Focus Entertainment (prethodno poznata po imenu Focus Home Interactive) želi proširiti i obogatiti svoj asortiman indie igara pa su tako potpisali izdavački ugovor s nezavisnim francuskim studijom Rundisc i postali izdavači fascinantne nadolazeće puzzle avanture Chants of Sennaar.

Radi se o narativnoj avanturi u kojoj će glavni fokus biti na istraživanju i rješavanju zagonetki, a po onome što smo dosad mogli vidjeti iz prošlogodišnjeg trailera, igra se diči spektakularnim i jedinstvenim vizualnim stilom, artom i fascinantnim arhitekturnim dizajnom levela koje najbolje možemo usporediti s indie igrom Sable, a time i s njezinim uzorima kao što su animirani filmovi Studija Ghibli i stripovi poznatog francuskog umjetnika i autora Mœbiusa.

Paralelu možemo povući i s fenomenalnom igrom Journey na koju Chants of Sennaar podsjeća svojom atmosferom i zadacima ponovnog uspostavljanja veza između misterioznog naroda koji nastanjuje svijet ove igre. “Istražite prekrasan svijet uz priču inspiriranu mitom o Babilonu, gdje su drevni jezici i brava i ključ“, ističe studio Rundisc u opisu igre. Da nas očekuje nešto potencijalno magično, ističu i čelnici studija Rundisc i izdavačke kompanije Focus Entertainment, komentirajući ovu novu suradnju na izdavanju igre.

Tražeći marketinške partnere, u Focusu smo otkrili mnogo više od toga: entuzijastičan tim, s više talenata i impresivnom predanošću“, kaže Julien Moya, predsjednik i art direktor iz studija Rundisc te dodaje: „Njihova podrška i mudri savjeti u dizajnu i produkciji igre su nam od velike pomoći i omogućit će nam da pomaknemo projekt dalje od očekivanog. Za mali tim kao što je naš, podrška takve strukture očito je ohrabrujuća. Stoga smo oduševljeni ovom suradnjom”.

Istraživanje, zagonetke, dešifriranje jezika i povezivanje s drugim likovima bit će glavne teme igre

Učiti razumjeti jedni druge: izazov koji danas snažno odjekuje” nadovezao se na to Yves Le Yaouanq, glavni direktor za sadržaj Focus Entertainmenta. “U ovoj igri arhitektura hrani level dizajn, a jezici su zagonetke koje treba otkriti. To je Babilonska kula, reinterpretirana, u koju se igrač mora infiltrirati, istražiti i dešifrirati. Kroz živući, ​​šaroliki grafički dodir i nudeći jedinstvene transmedijske perspektive, tim iz studija Rundisc pokazuje dubok osjećaj za dizajn igara u potrazi za univerzalnim razumijevanjem, a mi smo više nego sretni što ih možemo pratiti na ovim najvišim razinama!“, zaključuje Yaouanq.

Nažalost, Chants of Sennaar zasad još uvijek nema datum izlaska niti listu platformi na koje izlazi, ali njihova prošla igra Varion izašla je na PC i Nintendo Switch. Pretpostavljamo da će na te platforme doći i njihova nova igra, a uz novu potporu izdavača Focus Entertainment vjerojatno i na konzole PlayStation i Xbox.