Traveller’s Tales se od 2005. godine i prvog LEGO Star Warsa polako profilirao i specijalizirao za igre LEGO tematike te su se kroz idućih 15 godina u njihovoj jednostavnoj ali uspješnoj formuli pronašli Marvelovi i DC superjunaci, hobiti, mladi čarobnjaci, poznati avanturisti, gusari i mnogi drugi. Nakon gotovo dva desetljeća, Traveller’s Tales vraća se franšizi s kojom je pokrenuo fenomen videoigara LEGO – Ratovi zvijezda (odnosno, Zvjezdani ratovi po novome). LEGO Star Wars: The Skywalker Saga u jednom paketu okuplja svih devet epizoda filmova te ponovno priča milijardama fanova poznatu priču o usponu i padu Anakina Skywalkera tijekom Klonskih ratova, Lukeovom obračunu s Darth Vaderom i zlim carom Palpatineom u originalnoj trilogiji te Reyinom konačnom obračunu s nasljeđem Carstva u epizodama VII, VIII i IX.
Osim glavnih misija, posebno su nas zainteresirala otvorenija područja koja nude tonu sproednog sadržaja.
Pa ipak, iako smo već igrali igre LEGO smještene u period Klonskih ratova, originalne trilogije i prve epizode sequel trilogije – The Skywalker Saga je sasvim novi paket koji koristi Ratove zvijezda kako bi značajno promijenila formulu igara LEGO. Imali smo priliku sudjelovati u prezentaciji iza zatvorenih vrata te isprobati igru u hands-on seansi i zasad smo prilično zadovoljni svime što smo vidjeli. Još uvijek su to igre LEGO koje znamo i volimo, ali način na koji ćemo ih igrati je izmijenjen uz novu perspektivu iz trećeg lica, novi sustav comboa te otvoreniji svijet koji na prvu izgleda zaista masivno – Skywalker Saga izgleda kao da ćemo ju doslovce godinama otkrivati, što je, pretpostavljamo, i plan Traveller’s Talesa.
Poprilično je kul što ćemo moći birati kojim redoslijedom iskusiti cijelu sagu – moći ćemo krenuti od prvih filmova u svim trilogijama – dakle početne točke su Fantomska prijetnja, Nova nada ili Sila se budi. Svaki od filmova imat će nekoliko glavnih levela, odnosno misija povezanih s pričom koje ćemo rješavati dok ćemo između moći istraživati otvorenije prostore, pričati s NPC-jevima i uživati u kratkim sporednim misijama, sitnim ludorijama i prepoznatljivom humorom po kojem su igre LEGO poznate. Glasovna gluma je iz onoga što smo vidjeli zaista odlična (što ne čudi s obzirom na glumce koji posuđuju glasove), no ako želite ono autentično LEGO iskustvo, još uvijek možete uključiti mod u kojem će se likovi sporazumijevati samo bazičnim uzdasima i neartikuliranim zvukovima.
Uz novu perspektivu iz trećeg lica, borba može ličiti na pucačinu ako koristite blastere ili melee makljažu sa svjetlosnim sabljama
Skywalker Saga može se pohvaliti s 300 igrivih likova – heroji su podijeljeni u klase čije se sposobnosti mogu unaprijediti, a ako ćete htjeti otključati brojne kocke za nadogradnje i druge tajne, morat ćete se, u klasičnoj LEGO maniri vraćati s likovima koji imaju različite sposobnosti. Ako ne razumijete nekog od NPC-jeva, trebate sa sobom povesti protokolarnog droida poput C-3PO koji tečno razumije i priča više od 6 milijuna jezika. Likovi koji su vični korištenju Sile moći će iskoristiti svoje moći da pomaknu prepreke ili pak prebace droide na teško dostupna mjesta. Ako ćete htjeti vitlati svjetlosnom sabljom, u igri je novi melee sustav borbe koji se bazira na komboima. Na desnoj strani ekrana moći ćete vidjeti točne kombinacije koje izvodite, a fora je što ćete tijekom boss borbi morati paziti da ne spammate jedne te iste napade jer će umjetna inteligencija nakon nekog vremena shvatiti što radite te jednostavno blokirati vaše pokušaje. Kad ćete igrati kao likovi koji nemaju svjetlosne sablje ili Silu na raspolaganju, pucnjava iz blastera odvija se iz klasičnog trećeg lica i poprilično je zabavna. Također nas je oduševila audio prezentacija jer su svi zvukovi oružja, pogotovo blastera, zaista autentični. Vizualno je Skywalker Saga također poprilično impresivna te je fora usporediti ovo novo izdanje LEGO Star Warsa s prvim igrama – jer ne pokazuje samo koliki se grafički skok dogodio u igrama u posljednjih 17 godina, već i promjene u samom dizajnu i detaljima figurica LEGO.
Osim pucanja iz blastera i korištenja svjetlosnih sablji, upustit ćemo se i u borbe svemirskim brodovima koje izgledaju zabavno i simpatično. Letjet ćemo u Millennium Falconu, Boba Fettovom svemirskom brodu (koji se nekoć zvao Slave I ali se to ime maknulo iz službenog kanona jer je problematično za Disneyjev family-friendly imidž), Lukeovom X-Wingu i brojnim drugim prepoznatljivim svemirskim lovcima. Skywalker Saga ima nekoliko zanimljivih dodataka pa ćemo tijekom igre kao igrivog lika moći kupiti (in-game valutom, ne mikrotransakcijama) Rancora od kojeg će NPC-jevi bježati ako ga izvedete u šetnju. Jedan od dodataka je i mod zvan Galaxy Rave zbog kojeg će na svim planetima u sustavu zavladati disko groznica. Za slučaj ako ste se ikad zapitali kako bi izgledalo da Tauntaun pleše na remixeve prepoznatljivih Star Wars glazbenih tema.
Sve u svemu, po onome što smo vidjeli od LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, izgleda kako će dosad najambicioznija igra LEGO biti idealna obiteljska zabava za sve fanove legića i Ratova zvijezda. Prvi dojam koji se nameće jest da se dovoljno toga promijenilo i dodalo u gameplay aspektu da igra djeluje svježe, a zbog pozamašne količine sadržaja, mogućnošću split-screena i prepoznatljivim humorom povratak u poznatu sagu nameće se kao no-brainer.
Lego Star Wars: The Skywalker Saga izlazi 5. travnja za PC, PS5, PS4, XSX/S, XOne i Nintendo Switch.