Na Sonyjevom showcaseu State of Play najavljena je nova igra studija Sucker Punch i nije Ghost of Tsushima, nego je Ghost of Yōtei. Ovaj put igrat ćemo s novim herojem, ženom roninom imena Atsu, koja će po svemu sudeći razviti poseban odnos s vukovima, za razliku od lisica s kojima je petljao Jin Sakai.

Trailer s kojim je Sucker Punch najavio igru i s kojim je zatvoren State of Play u maniri najvažnijih najava showcasea, pokazuje sasvim novo područje feudalnog Japana ali i jednaku zaigranost autora u korištenju prirodnih ljepota otvorenog svijeta igre kao snažnim motivom za istraživanje. Primjetan je i benefit razvoja igre od starta usmjerenog na konzolu PlayStation 5 s još izraženijim efektima i ljepotama koji jedva čekaju da se ovjekovječe u photo modu. Već sama prisutnost snijega, ali i činjenica da nas očekuje novi glavni lik, jasno je sugeriralo kako ćemo istraživati neko sasvim novo područje u odnosu na igru Ghost of Tsushima, što je u konačnici i potvrđeno imenom igre krajem trailera.

Više informacija o igri može se saznati na PS Blogu u postu kojeg je pisao komunikacijski menadžer Sucker Puncha, Andrew Goldfarb, kojeg prevodimo u cijelosti:

“Kad smo krenuli u izradu nove igre Ghost, željeli smo zadržati temeljne stupove postavljene u Ghost of Tsushima: igrati kao lutajući ratnik u feudalnom Japanu, nuditi slobodu istraživanja vlastitim tempom te isticati ljepotu svijeta. Također smo željeli nastaviti s inovacijama. Kako bismo stvorili nešto novo, ali poznato, pogledali smo dalje od priče Jina Sakaija i otoka Tsushime i umjesto toga fokus smo prebacili na ideju Ghosta. U Sucker Punchu volimo priče o podrijetlu i htjeli smo istražiti što bi moglo značiti imati novog heroja koji nosi masku Duha i otkriti novu legendu. To nas je dovelo do igre Ghost of Yōtei: novi protagonist, nova priča koju treba razotkriti i nova regija Japana koju treba istražiti.

Iako danas još ne ulazimo u detalje priče, možemo otkriti da se Atsuovo putovanje odvija 1603. godine, više od 300 godina nakon događaja iz Ghost of Tsushima. Naša je priča smještena u zemlje koje okružuju planinu Yōtei, visoki vrh u srcu Eza, područja Japana koje je danas poznato kao Hokkaido. Godine 1603. ovo je područje bilo izvan vladavine Japana i bilo je ispunjeno prostranim travnjacima, snježnim tundrama i neočekivanim opasnostima. Daleko je od organiziranih samurajskih klanova koji su živjeli u Tsushimi i mjesto je za originalnu priču koju jedva čekamo ispričati.

Ovo je također prva igra Sucker Puncha izrađena iz temelja za PlayStation 5 i uzbuđeni smo što možemo graditi na vizualnim temeljima koje smo postavili u igri Ghost of Tsushima čineći svijet još stvarnijim. Imamo masivne uzvisine koje vam omogućuju da gledate daleko u cijeloj okolini, potpuno novo nebo sa svjetlucavim zvijezdama i polarnim svjetlom, još uvjerljivije simuliranje kretnje trave i vegetacije na vjetru te još poboljšanja koja ćemo podijeliti u budućnosti. Naše novo okruženje također nam daje priliku da predstavimo nove mehanike, poboljšanja igranja, pa čak i nova oružja.

Naš prvi trailer nudi pogled na ovaj svijet, ali ima još mnogo toga za pokazati, a imat ćemo još mnogo toga za podijeliti u mjesecima koji dolaze, uključujući pojedinosti o Atsuinom putovanju i ljudima (i životinjama) koje će sresti tijekom način. Zauvijek smo zahvalni na uspjehu igre Ghost of Tsushima i jedva čekamo da svi doživite Ghost of Yōtei 2025. godine.”