Poznati razvojni studio The Coalition, koji marljivo radi na očekivanom petom nastavku poznatog akcijskog serijala Gears of War (ukratko zvanom Gears 5 jer – zašto ne), odlučio je putem razvojnih dnevnika na službenom blogu Gearsa s publikom podijeliti novosti vezane uz dodatni sadržaj nadolazeće igre.

Besplatne DLC mape i uklanjanje pay to win sustava

Za početak odmah ističu kako Gears 5 neće imati ni klasični plaćeni Season Pass sadržaj, niti omražene i kontroverzne Gear Packove koji su uvedeni u prethodnoj igri Gears of War 4. Omražene, s obzirom da se na kraju ispostavilo da su spomenuti Packovi doslovno bili svojevrsni pay to win sadržaj – kartice koje su vam za prave novce davale određene boostove i prednosti u multiplayer Horde modu (npr. 40% više municije, 25% više štete s određenom puškom, 10% više healtha te čitav niz drugih varijacija). To znači da u Gearsu 5 nijedan igrač neće imati veću prednost nad drugim samo zato što je pravim novcem kupio određeni Gear Pack.

Što se, pak, tiče izostanka plaćenog Season Passa, iz The Coalitiona donose odličnu vijest: apsolutno sve DLC mape koje će u igru dolaziti nakon izlaska igre – bit će potpuno besplatne za sve igrače, bilo da se radi o matchmakingu s drugim nasumičnim online igračima ili o privatnim online matchevima s prijateljima (Private Play).

Woohoo, svima svega!

Tour of Duty, besplatni i kupovni sadržaj

No, to ne znači da Gears 5 neće imati nikakav plaćeni sadržaj. Drugim riječima, i dalje nas čekaju mikrotransakcije (ali samo kozmetičke), kao i novi sezonski sadržaj i sustav Tour of Duty koji funkcionira kao svojevrsni Battle Pass. Naime, bit će to novi sustav koji donosi niz dnevnih izazova i sezonskih medalji pomoću kojih ćemo dalje otključavati kozmetičke predmete i skinove za likove.

The Coalition posebno ističe kako ništa nećemo zarađivati na slijepo. “Put do zarađivanja svakog komadića sadržaja je jasan znat ćete što morate napraviti da biste zaradili svaki specifični customizacijski item. Osim toga, nema “Premium” pay-only sadržaja u Tour of Duty“, stoji u opisu novog sezonskog sustava, koji će nas redovno “darivati” novim sadržajem i izazovima svake sezone.

Ako to nije bilo dovoljno, ekipa navodi i Supply Dropove – nasumične jedinstvene i potpuno besplatne bonus iteme koje ćemo otključavati i dobivati samim igranjem, a bit će implementirani u sve multiplayer modove. Spominju da postoji mogućnost osvajanja duplikata, no oni će automatski biti pretvoreni u Scrap – valutu s kojom, zauzvrat, možemo craftati Supply iteme koje još nemamo ili ih koristiti za character skillove koje želimo nadograditi., a najbolje od svega – sadržaj iz Supply Dropova ne može se kupovati pravim novcem, već samo zaraditi igranjem.

Sori, Kait, ne može baš potpuno bez mikrotransakcija 🙂

Nažalost, svi vole ekstra novce, pa tako i The Coalition te ipak mora postojati i nešto na što ćete trošiti pravi novac 🙂 Radi se o ekskluzivnom sadržaju za customiziranje koji se kupuje valutom zvanom Iron, a Iron kupujete – pogodili ste – pravim novcem. No, ovoga puta prednost je da to neće biti nasumični predmeti u stilu klasičnih loot boxova i igara na sreću kada uopće ne znate što ćete dobiti, već će sav sadržaj biti direktna kupnja. Drugim riječima, kupujete samo onaj predmet koji vi konkretno želite.

Predani smo tome da osiguramo fer kompetitivno okruženje u svim modovima, stoga neće biti predmeta u dućanu koij vam daju kompetitivnu prednost za prave novce, odnosno nema sustava pay to win“, ističe studio The Coalition.

Za sami kraj, dolazi novost u obliku Boostova. To su također novi opcionalni kupovni predmeti koji u Gearsima 5 “omogućavaju ubrzanu progresiju u periodu stvarnog vremena (npr. 1 dan, 7 dana itd.)“, a studio navodi tri vrste Boostova: dupli Multiplayer XP, dupli Character XP za modove Escape i Horde te dupla brzina napretka kroz sustav Supply Drop.

I to je to što se tiče kompletnog dodatnog sadržaja, sezonskih evenata, DLC-a i drugih dodataka. Podsjećamo, Gears 5 izlazi 10. rujna 2019. za PC i Xbox One, što je službeno objavljeno na velikoj Microsoftovoj E3 press konferenciji prošloga tjedna, a također još jednom valja istaknuti da će se 17. srpnja održati prvi tech test pomoću kojega će razvojni studio imati uvid u sve greške i balansirati igru, dok će se 19. kolovoza, za vrijeme sajma gamescom 2018, održati drugi tech test.