Kada je 2017. godine Runic Games zatvorio svoja vrata, mnogi su tada žalili za evidentno ukinutim serijalom Torchlight. No malo tko je mogao znati da je ispod površine novi razvojni studio Echtra Games, pod vodstvom Maxa Schaefera, već dvije godine naporno radio na svojem novom projektu: Torchlight Frontiers.
Frontiers kombinira samu srž serijala Torchlight u dinamičnom i konstantno generiranom svijetu. U klasičnom stilu prijašnjih igara, igrači se mogu grupirati sa svojim prijateljima i ljubimcima kako bi besprijekorno prolazili ovim šarenim svijetom, otkrivali drevne napuštene ruševine i mračne tamnice prepune svakojakih opasnih bića.
Frontiers kombinira samu srž Torchlight serijala u dinamičnom i konstantno generiranom svijetu.
Kratki demo koji smo odigrali na gamescomu dao je odgovor na najvažnije pitanje: Hoćemo li vidjeti Torchlight MMORPG? Frontiers je definitivno korak u tome smjeru sa područjima gdje se svi igrači mogu nesmetano družiti, kupovati nova oružja ili slične predmete od vendora i prikupljati misije od NPC-eva. Igrive su za sada bile dvije rase i klase, s time da je jedna dražestan robot, a druga klasični high-fantasy mage. U demou smo se odlučili za čarobnjaka te smo igrali na mišu i tipkovnici iako je support za gamepad uključen u igru. Mehanika borbe ostala je ista kao i u prijašnjim igrama; lijevi klik miša je za melee, a desni za ranged napade oružjem kojim trenutačno baratate. Uz to, naš fantastični čarobnjak je imao širku lepezu ostalih sposobnosti, od long-ranged magičnih napada, pa do čarolija koje mogu pojačavati DPS, oslabiti metu i slično.
Na samom početku smo došli do gospođe koja nas je uputila u mračnu tamnicu, ali nas je upozorila da nismo dovoljno dobro opremljeni da bi se borili protiv prvoga bossa. Prateći srdačni savjet, došli smo do sljedećega područja gdje su nas napadali valovi simpatičnih goblina. U stvari toliko simpatičnih da vam je malo žao hack-n-slashati kroz njih. Ali što se mora nije ni teško. Ono što nas je možda najviše oduševilo jest koliko je neopterećeno kretanje kroz mapu unatoč čestim napadima mobova.
Obično bi aggroanje obližnjeg swarma neprijatelja značilo da ćete provesti minimalno narednih desetak sekundi u kratkoj i dosadnoj borbi protiv neprijatelja koja vrlo često ne urodi nikakvim plodom. U Torchlightu doslovce možete pregaziti manje neprijatelje gotovo bez zaustavljanja. Svaki od njih, kako je to i inače, droppa određene predmete koji će se auto-equippati na vašega lika ukoliko nemate ništa već u tom slotu. Na ovoj mapi je bilo zanimljivo istraživati svijet, tražiti skrivena blaga i sakupljati predmete i nova oružja kako bismo se spremili za nadolazeći dungeon crawl.
Jedna od mnogih stavki po čemu je serijal toliko poznat je prekrasan šareni svijet prepun interesantnih likova. Frontiers po tome nije ništa drugačiji, budući da svako područje u kojemu se nađete ima vlastitu atmosferu, stvorenu pažljivim slaganjem boja u paletu koja u konačnici odgovara priči i namjeni toga područja.
Kada smo napokon bili spremni (i vrlo naočiti u novom oklopu) uputili smo se do tamnice gdje nas je čekao boss. Tamnica je instanca koja se igra ili u grupi sa još tri dodatna lika ili solo. Tu je igra najviše zasjajila, sa raznim mogućnostima koje je naš lik ali i neprijatelj imao. Bossovi imaju svoje određene taktike koje je bitno dobro pratiti kako bi ih mogli pobijediti. Osim svojih osnovnih napada, boss je pozvao svoje male pomoćnike (još goblina) koji su pojedinačno bezazleni, no u swarmovima nanose dosta veliki DPS i mogu napraviti veliku gužvu na mapi ukoliko se fokusirate isključivo na glavnog neprijatelja. Što je naš pećinski trol bio na manje zdravlja, time je zvao više miniona u pomoć.
Bossovi imaju svoje određene taktike koje je bitno dobro pratiti kako bi ih mogli pobijediti.
Kako se Boss ne bi činio samo kao vreća HPa, on ima dodatne napade koji bi vas, ukoliko niste fokusirani na njega, mogli pošteno ozlijediti, što se na početku činio kao problem. Tako koristi okoliš u svoju korist bacajući na vas stalaktite, ili radi poseban charge napad koji se treba napuniti kroz sekundu/dvije, no ako ste mu na putu, time će vas doslovce pregaziti. Bitno je konstantno kretanje po mapi kako vas horde mobova ne bi zagušile i pošteni crowd control koji se može lako postići napadima s većim spreadom. Uz spretno korištenje raznih sposobnosti kojima raspolažete i jasno, neprocjenjivu pomoć vašeg odanoga ljubimca, moguće je bossa pobijediti bez previše strke.
Sve u svemu, demo je bio kratak ali izrazito sladak, sa još puno toga što nam nije otkriveno i čemu se imamo veseliti kada igra napokon izađe. To bi se trebalo dogoditi 2019 godine za PC, PlayStation 4 i Xbox One, a trailer možete pogledati u nastavku.