Ponekad su partnerski dogovori već na prvi pogled jako logični i vrlo obećavajući. Tako je i s premijerno najavljenom igrom FROSTHAVEN koja je zapravo nasljednik nagrađivane društvene igre Gloomhaven dizajnera Isaaca Childresa. U razvoju Frosthavena on se kao konzultant udružio sa studijem Snapshot Games (Phoenix Point), kojeg vodi Julian Gollop.
Povodom premijerne objave o tome na čemu su dugo radili u tajnosti, iz studija Snapshot Games poručili su kako možemo očekivati duboku mehaniku i izazovno, ali neizmjerno zadovoljavajuće igranje bilo u singleplayeru ili co-op online multiplayeru. Te da će se iskusni igrači izvorne društvene igre ili Gloomhavena osjećati kao kod kuće kada se upuste u avanturu digitalnog izdanja Frosthavena.
To pak ne znači kako će se novi igrači osjećati zakinuto te se njima preporučuje započeti svoju prvu avanturu s načinima težine prilagođenima njihovoj razini vještine. Prilagođeno sučelje i općenito poboljšano iskustvo rada (UX) trebalo bi osigurati da svi igrači mogu uživati u svom iskustvu.
U videoigri Frosthave očekuju nas nove klase likova, od kojih svaka ima jedinstvene stilove igre i sposobnosti, što pak znači da je svaka odluka važna. Igrači moraju uravnotežiti omjer rizika i nagrade, radeći na najboljoj sinergiji između klasa. Pažljivo upravljanje resursima najvažnije je za napredak kroz kampanju smještenu u golemi svijet prepun prijetećih neprijatelja i raznolikih okruženja.
Zatvorena beta igre počet će već 27. ožujka, a prijavit se možete na web adresi PlayFrosthaven.com.