Zašto bi videoigre imale monopol nad kulturom prednaručivanja proizvoda na slijepo, s uključenim dodatnim bonusima? Ubisoft je jučer proširio svoju potvrđeno unosnu strategiju prednaručivanja igara na filmove. Sretnici dubokih džepova koji ne znaju kamo bi s novcem tako će moći prednaručiti ulaznice za film Assassin’s Creed, a s obzirom na to koliko novaca su spremni izdvojiti, dobit će i neke vrijedne stvarčice.
Idemo odmah u glavu: za 1.200$, najvišu ponuđenu cijenu prednarudžbe, možete uz svoju ulaznicu dobiti i repliku samostrela korištenog u filmu, i to zahvaljujući Kernelu, tvrtki koja sparuje skupe i lijepe stvarčice s prednaručenim ulaznicama. Za 600$ dobit ćete ručno obojanu statuicu Fassbenderovog asasina, koju onda možete staviti u sasvim praznu sobu, na pod, jer ste prodali namještaj da biste si je mogli priuštiti.
Ako vam je i 500$ previše (škrtice!), za skromnih 15$ dobit ćete paket koji uključuje LED sat i privremene tetovaže.
Osim toga, svaki paket uključuje i digitalni primjerak scenarija, i naravno, ulaznicu za film Assassin’s Creed. Koji u europska kina dolazi 21. prosinca. Što je nekima možda dovoljno da uštede 1.200$ za taj samostrel.