Fallout 76 uskoro će ugledati svijetlo dana, točnije 14. studenog, a danas smo dobili hrpetinu novih informacija o igri, kako će konkretno funkcionirati u određenim situacijama i što možemo očekivati. Sve što vas je zanimalo o igri možete pročitati u nastavku.
Bacanje baza
Ako ste imalo upoznati s onim što je Fallout 76, onda znate da je izgradnja baza jedan od temeljnih elemenata ove igre kojeg je Bethesda prvi put pokazala još u Falloutu 4. No, s obzirom na to da ćete u Falloutu 76 igrati s drugim igračima, sigurno ćete provesti dobar dio vremena tražeći sastavne komponente za fortifikaciju vaše naseobine, ali i unapređivanje iste.
U Falloutu 4 svoje ste naseobine mogli graditi samo u nekim unaprijed određenim lokacijama, no Fallout 76 u potpunosti otvara svoju mapu i omogućava vam da postavite temelje svoje baze gdje god to želite.
Iako je mapa u igri Fallout 76 ekstremno velika (od Bethesde nismo ništa drugo ni očekivali) postoji mala šansa da ćete ući u igru i vidjeti da neki drugi igrač već ima bazu baš tamo gdje ste ju vi planirali imati.
Taj problem riješit će se onim jednostavnim pravilom ”tko prvi – njegova djevojka”, što znači ako se spojite na određeni server i ako se netko već nalazi na mjestu na kojem ste vi htjeli imati svoju bazu, vaša baza bit će automatski spremljena te ćete ju jednostavno morati premjestiti na neku drugu lokaciju.
Serveri u igri su temporalni što znači da ćete uvijek igrati u nekoj drugoj sesiji, a jedini način na koji možete manipulirati na kojem serveru ćete igrati je ako se pridružite svojim prijateljima koji već igraju na nekom serveru.
Zločinci i zlikovci
Bethesda ne voli ubojice te će vas to jasni dati do znanja u igri Fallout 76. Sukob između igrača mora biti obostran, a u suprotnom će igrači biti kažnjeni. Budući da je sukob rijetko kad na obostrano zadovoljstvo, Bethesda je dodatno objasnila što to točno znači za svijet Fallouta 76.
Ako igrač napadne nekoga u igri, oni mu moraju uzvratiti kako bi se to tretiralo kao legalno ubojstvo. S druge strane, ako oni na drugoj strani nišana ne uzvrate, a igrač ih ubije, u tom slučaju taj igrač postaje traženi ubojica. Kao ubojica, igrač postaje vidljiv svima koji su trenutno na mapi. Čak će suigrači od ubojice moći okončati život svom kolegi potpuno legalno, a imat će novčanu motivaciju da to učine jer ubojice imaju cijenu na svojoj glavi, a ako ubojica bude ubijen, taj novac (odnosno čepovi u Fallout univerzumu) bit će oduzet iz njegovog džepa. Šef marketinga u Bethesdi Pete Hines objašnjava kako nećete moći izbjeći plaćanje čak i ako vam je proračun ravan nuli.
Oni koji neće imati dovoljno čepova bit će kažnjeni velikim ”debuffom” koji će smanjiti količini damagea kojeg ćete moći nanijeti bilo čemu, od drugih igrača do NPC neprijatelja u svijetu. Tako će ti igrači biti kažnjeni tako da će biti puna manja opasnost svima. – Pete Hines, šef marketinga
Isto tako ti igrači neće moći izbjeći ovu kaznu jednostavni gašenjem igre. Kazna će vrijediti nekoliko sati, a vrijeme će odbrojavati isključivo tijekom igre.
Cilj ovakvih rigoroznih kazni je destimulirati igrače od takvog načina igre tako da učine igru manje zabavnom dok su u kazni i da mi uopće na padne na pamet tako nešto ponoviti. Postoje igrači koji će htjeti miroljubivije iskustvo igranja Fallouta 76 i Bethesda im to svakako želi omogućiti.
Personalizacija Fallout 76 iskustva
Kao što je već uobičajena Bethesdina praksa, Fallout 76 imat će podršku za modove bez obzira na činjenicu da se radi o multiplayer igri. No, igrači će morati malo pričekati dok ta opcija za stvaranje modova ne bude uistinu omogućena.
Projektni šef Jeff Gardiner rekao je kako Bethesda voli zajednicu koja stvara modove te kako ih već desetljećima podržavaju. Što se tiče igre Fallout 76, planiraju omogućiti opciju privatnih servera koje će ljudi moći modificirati na način kako oni žele. Njihov je cilj u potpunosti stati iza servera koje će modificirati zajednica i to je bila misao vodilja u Bethesdi od kad je pokrenut projekt izrade igre Fallout 76.
No, valja naglasiti kako ove opcije neće biti dostupne na izlasku igre pa čak ni na datum koji je blizak izlasku jer će trebati određene vrijeme jer će trebati prilagoditi igru i stabilnost servera kako bi podržavali sve ono što će moderi htjeti staviti u svoje svjetove, a da se to omogući bit će potrebna određena količina vremena.
Singleplayer?
Bez obzira na činjenicu što se Fallout 76 većinski smatra multiplayer igrom, taj svijet ima svoju vlastitu priču koju će igrači svakako htjeti istražiti.
Većinu priče igre možete saznati putem monologa NPC-a, audio snimki, radio poruka i kompjuterskih terminala. Postoji mogućnost da će igrači biti ometeni u istraživanju ako nekome stanu na žulj čisto zato što su živo ljudsko biće, no Bethesda nas uvjerava kako će biti vremena za sve načine igre.
Igrat ćete ovu igru 30 sati. Ili 300 sati. Potpuno nebitno. Ponekad ćete igrati u grupi s drugim igračima, a ponekad ćete igrati sami, a upravo to vrijeme ćete iskoristiti da se uživite u svijet Fallouta 76, to jest da poslušate holotapeove, pročitate sve s računala i utonete u priču. – Jeff Gardiner, projektni šef
Bez obzira na nedostatak drugih igrača, određena opasnost uvijek postoji jer Fallout 76 ne možete pauzirati. Kad će igrač čitati terminal, ponekad će se nešto prikrasti iza njega i pojesti ga, što se relativno često događalo tijekom testiranja igre i što naglašava činjenicu da se ovdje uistinu radi o iznimno opasnom svijetu.
Igra je uistinu velika te će igrači ponekad imati problema s pronalaskom drugih igrača, tako da oni koji će htjeti dominantnije singleplayer iskustvo će imati priliku igrati upravo na taj način.
Odmjeravanje snaga
U trenutku kada igrač dosegne peti level u igri Fallout 76, imat će opciju ”nabaciti prijateljski sparing” s ostalim igračima jer je PvP jedan od bitnijih elemenata igre.
Ako igrač niskog levela naleti na nabrijanog protivnika u oklopnom odijelu koji ga višestruko nadjačava, to ne mora označavati sigurnu smrt za slabijeg igrača, a Bethesda se dodatno potrudila da to ne bude tako. Oprema koju igrači imaju bit će od velikog značaja, no damage će biti donekle prilagođen kako bi borbe bile više fer. Perkovi će isto tako biti važni, a oni igrači koji će biti višeg levela imat će veći broj perkova na izbor.
Pete Hines izvrsno sažima odnos snaga i vaše šanse ako naletite na nekoga tko je puno jači od vas rekavši da se neće moći dogoditi situacija u kojoj će doći jedan igrač visokog levela i da će jednostavno svima isprašiti tur. No, postavlja se logično pitanje o tome hoće li takav prilično jednak omjer snaga biti održiv nakon određenog vremena kad će svi hodati sa snažnim oružjima poput minijaturnih nuklearki.
Projektni šef Jeff Gardiner objašnjava kako će igrači i dalje biti ograničeni inventarnim prostorom i težinom stvari koje će moći nositi, što znači kako neće biti u mogućnosti nositi mini nuklearku i veliki broj municije za nju jer je ona vrlo teška. Igrači će morati dobro promisliti o tome što će nositi na sebi i sa sobom u svijet Fallouta 76.
Nuklearna zima
Jedan od najzanimljivijih elemenata Fallouta 76 je to što ćete moći pronaći kodove za lansiranje nuklearnih bojnih glava i ispaliti ih negdje na mapi. No, igrači će morati poraditi na dobivanju tih kodova jer će samo igrači visokog levela moći imati pristup.
U trenutku lansiranja nuklearne bojne glave, igrači imaju nekoliko minuta da pobjegnu iz radijusa eksplozije koji će biti vidljiv na mapi, označen velikim crvenim krugom. Budući da ćete moći iskoristiti ”fast travel” opciju dok ste u krugu, vrlo je mala šansa da ćete biti uhvaćeni u taj krug uništenja.
Nakon detonacije, igrači će moći istražiti devastirano područje u kojem će moći pronaći neprijatelje visokog levela i vrlo rijetke predmete. Kako biste mogli boraviti u tom području u kojem je radijacija iznimno jaka, morat ćete posjedovati adekvatnu opremu.
Fallout 76 izlazi 14. studenog za PlayStation 4, Xbox One i PC.