Ovo je prvi projekt za neku videoigru slavnog glumca Matthewa McConaugheyja i, uvjereni smo u to, nije slučajno izabran za tu ulogu. To da je upravo on i s pozornice TGA-a premijerno najavio EXODUS znanstvenofantastični RPG studija Archetype Entertainment u kojem su se skupili veterani industrije s iskustvom rada u studijima BioWare, 343, Electronic Arts, Naughty Dog, i drugim AAA studijima – samo je logični slijed trenda u kojem su filmska industrija i industrija videoigara vrlo usko povezani u produkciji ali i stvaranju novih priča i svjetova. 

EXODUS predstavlja inovativni novi znanstveno-fantastični svijet koji tjera igrače da se s vremenom suoče s posljedicama svojih izbora,” rekao je James Ohlen (nekadašnji kreativni direktor u BioWareu), suosnivač, voditelj studija i izvršni kreativni direktor u Archetype Entertainmentu. “Uvodimo igrača, kao Putnika, u originalni znanstveno-fantastični svemir, svijet stvoren s nevjerojatnom razinom detalja u suradnji s nagrađivanim znanstveno-fantastičnim autorima. Postavka igranja i priča koju smo stvorili izgrađeni su oko utjecaja dilatacije vremena, koncepta kojim sam fasciniran od svoje dvanaeste godine. Koristimo dilataciju vremena kao katalizator koji utječe na vaše izbore u igri te događaje koji utječu na vaše odnose s voljenima i cijelom civilizacijom, generacijama.

Diletacija vremena i posljedice drukčijeg protoka vremena protagoniste od voljenih vjerojatno je i razlog zašto je baš Matthew izabran za glavnu ulogu u igri. Moramo priznati da ne znamo kako se osjećati dok gledamo scene u igri koje očigledno podsjećaju na scene iz Interstellara (na koje se baš svaki put raspadnemo). Ali se nadamo kako tu postoji puno više od trgajućeg trenutka zbijenih emocija koje eksplodiraju u sekundi i svakom idućom postaju još teži dok se suočavamo s posljedicama gledajući video zapise voljenih. Možda neki skriveni zaplet? Dvostruki salto? 

Ono što se čini vrlo izglednim pak je da bi priča igre trebala biti slojevita, barem se tako da naslutiti iz trailera koji na trenutke podsjeća na Mass Effect i bogati ZV lore u koji želimo uroniti i otkrivati tajne. Uobičajeno za igre ovakvog settinga, bit ćemo posljednja nada čovječanstva koje je pobjeglo s umiruće Zemlje, pronalazeći novi dom u neprijateljskoj galaksiji – gdje smo gubitnici koji se bore za opstanak. Kao Putnik, naš posao je ukrasti oružje i tehnologiju od Celestialsa – najvećih neprijatelja čovječanstva. Uz veliku žrtvu kao posljedica diletacije vremena, jer kao Putnici na međuzvjezdanim misijama, dani za nas su desetljeća za sve kod kuće. I da – nećemo biti pošteđeni suočavanja s posljedicama svojih izbora koji mijenjaju budućnost. S time da se ishod tih izbora očituje na ogromnoj razini, nagomilavajući se kroz generacije

EXODUS izlazi “nekad, u budućnosti”, i u razvoju je za PC, PS5 i Xbox Series X i S.