Deathloop, najnovija immersive sim pucačina razvojnog studija Arkane (Dishonored, Prey) u trenutku pisanja ove vijesti na tržište izlazi za samo dva tjedna. Prva je to (i vjerojatno posljednja) Arkaneova konzolaška ekskluziva za PlayStation 5 (s obzirom da je studio i njihovog krovnog vlasnika Bethesdu kupio Microsoft pa sada spadaju u obitelj Xbox Game Studios).
Iako igra 14. rujna stiže i na PC i PlayStation 5, novi trailer za Deathloop objašnjava zašto će igra ipak biti imerzivnija na Sonyjevoj konzoli nego na računalima. Razlog tome je, naravno, niz odličnih next-gen značajki novog kontrolera DualSense koje će igra iskorištavati do maksimuma, dajući novo značenje riječi “imerzija”, kako je to od izlaska PlayStationa 5 pa do danas napravilo već nekoliko igara.
Kako Arkane ističe u novom PlayStation 5 traileru za Deathloop, prva stvar koju ćete primijetiti su zapanjujući next-gen vizuali. Igra će se na konzoli vrtjeti u rezoluciji 4K i 60 FPS-a, a iako ne koristi ray tracing za osvjetljenje, koristit će ga za realističniji prikaz sjena u kombinaciji s poznatim efektom ambient occlusion. No isto to koristit će i PC verzija. Po čemu se onda PS5 verzija zapravo razlikuje? Evo kratkog video pregleda (uz podrobnije tekstualno objašnjenje ispod):
Za početak, Deathloop će koristiti adaptivne triggere PS5 kontrolera DualSense pa će rukovanje svakim oružjem biti jedinstveno pod prstima. To znači da ćemo za svako oružje drugačijom jačinom pritiskati triggere koji će potom drugačije i reagirati te pružati različiti otpor, što novi trailer solidno simulira grafičkim prikazom kontrolera (ozbiljno, pogledajte video!). Od prije je poznato da će oružja u Deathloopu ponekad zaglaviti, a to na PC-ju nećemo moći osjetiti pod rukom, dok na PlayStationu 5 hoćemo, jer će uz zapinjanje oružja zapeti i desni trigger za pucanje.
S druge strane, haptičko sučelje kontrolera i njegove napredne vibracije vjerno će prenijeti jačinu i glasnoću naših koraka ovisno o tome šuljamo li se ili glasno trčimo, što je izrazito važno za ovakvu igru. Arkane također sada otkriva da će vibracije kontrolera reagirati ovisno o tome i po kakvoj površini trčimo. Ako je to tepih, vibracije će biti prigušenije, a na snijegu glasnije, simulirajući poznati zvuk krckanja snijega. Svatko tko je igrao ijedan prethodni Arkaneov naslov – zna koliko je stealth bitan, a to ćemo sada moći i direktno osjetiti pod rukama, što je – ako nas pitate – fenomenalan imerzivni dodatak.
No, možda najbolja stvar od svega (uz ultra-brza učitavanja zbog SSD diska) tiče se novog ugrađenog zvučnika u kontroleru DualSense. S obzirom na to da ćemo tijekom igre putem walkie-talkieja komunicirati s antagonisticom Juliannom (što je popraćeno statičkim šumovima i poznatim lo-fi zvukom), PlayStation 5 u ogromnoj je imerzivnoj prednosti nad PC verzijom igre jer ćemo Juliannin glas čuti upravo preko zvučnika na kontroleru. Ne znamo za vas, ali nama to zvuči poprilično kul.
Deathloop izlazi 14. rujna za PC i PlayStation 5, a mi jedva čekamo.