Nakon cjelokupne hajke koja je krenula naglim prebacivanjem igre Metro Exodus na Epic Games Store, među igračima počela se širiti žustra rasprava o tome koja je od platformi za digitalnu distribucija igara uistinu bolja.

Jedan od glavnih argumenata zagovornika Steama je da, uz brojne druge “quality of life” značajke, Epicova trgovina nema ni opciju transparentnih recenzija potrošača kao što to ima Steam. Ova rasprava otišla je daleko u tolikoj mjeri da je glavni čovjek Epica – Tim Sweeney – osjetio potrebu reagirati i demantirati glasine da Epic Games Store utišava mišljenja potrošača na svojoj platformi.

Ono što je prava istina jest da je na Epic Games Storeu, po uzoru na Unreal Engine Marketplace, developerima dopušten tzv. opt-in pristup recenzijama potrošača. S druge strane, Steam ima vrlo realan problem s review bombingom koji je postao evidentan nakon što su igre Metro 2033 i Metro Last Light počele dobivati negativne recenzije kao rezultat nezadovoljstva potrošača zbog prebacivanja Metro Exodusa na Epic Games Store.

Na kritike da je ovakvo ponašanje anti-potrošačko, Tim Sweeney odgovara kako mu je jasno da je to jedan od načina na koji se ova situacija može protumačiti, ali da je cilj Epic Games Storea biti vrlo kompetitivan i da je upravo ta kompetitivnost ključna kako bi se poboljšala kvaliteta svih uključenih u tržišno natjecanje, da bi na koncu najveći dobitnik bio sami potrošač.

Osim te kritike, spomenut je i nedostatak offline načina igre, a Sweeney je brzo doskočio tome i rekao kako će ta mogućnost biti dodana početkom 2019.