EA je često kritiziran zbog lošeg upravljanja svojih studija što na kraju uzrokuje zatvaranje istih. Iako smo pokraj lošeg upravljanja studija EA-u prepisali i prisilno uvođenje Frostbite enginea, stvarajući probleme developerima, možda smo bili u krivu.
Aaryn Flynn, general manager BioWarea tvrdi da je to bila odluka BioWarea i nikog drugog.
Flynn i ekipa iz Biowarea tvrdi da njihov tadašnji Eclipse engine nije mogao dostaviti ono što su oni željeli te da su imali 3 opcije. Mogli su izraditi novi engine, koristiti Unreal Engine ili odabrati Frostbite. Frostbite se dokazao da je odličan za multiplayer i da može prikazati nevjerojatne vizuale pa su se odlučili na njega.
Moguće da ih je upravo ta odluka koštala Mass Effect serijala pošto je Mass Effect: Andromeda na tržište izašla s nevjerojatno velikom listom bugova što je zapravo veoma tužno jer nakon patcheva, igra se prikazala mnogo boljom nego što je bila na samom startu.
Flynn još uvijek vjeruje da je BioWare dobro odlučio izborom Frostbitea i da će Anthem biti odličan prikaz njihove odluke.
Nadajmo se da BioWare neće slijediti sudbinu Visceral Gamesa. Neki od nas bi bili pretužni kad bi saznali da više nikad nećemo dobiti novu priču iz Mass Effect svijeta.