Electronic Arts je danas najavio da su u američkom gradu Seattleu otvorili potpuno novi razvojni studio, kojega vodi nekadašnji veteran razvojnog studija Monolith Productions i producent igara Middle-earth: Shadow of Mordor i Shadow of War.
Ono što je najinteresantnije je da će se novi EA-ov (zasada neimenovani) studio primarno fokusirati na open-world akcijske avanture, žanr s kojim je pobliže upoznat Kevin Stephens – bivši potpredsjednik i producent studija Monolith Productions, a sada voditelj ovog novog Electronic Artsovog studija.
Kako prenosi portal GamesIndustry.biz, u novom studiju Stephens će ponovno surađivati sa svojom nekadašnjom kolegicom iz Monolitha, Samanthom Ryan, koja je kasnih devedesetih bila predsjednica studija Monolith. EA je u obraćanju javnosti izrazio oduševljenje ovim ponovnim spojem dvoje talentiranih veterana industrije, a istaknuli su i da otvaranjem novog studija planiraju dublje zagaziti u open-world akcijske avanture – među igračima jedan od danas najpopularnijih žanrova.
“Područje akcijskih avantura izrazito je važan žanr u našoj industriji, i nama u EA-u“, rekla je Samantha Ryan u izjavi za GI.biz te dodala: “Igrači i fanovi takvih igara toliko su strastveni, a to je ujedno i jedan od meni osobno omiljenih žanrova. Nedavno smo ostvarili i sjajan uspjeh s igrom Star Wars Jedi: Fallen Order, te bismo voljeli zabaviti još više obožavatelja sa sličnim interesima“.
Iako nude primjer Fallen Ordera kao jedne od idealnih akcijskih avantura kakve planiraju raditi, EA te čelnici novoga studija, Kevin Stephens i Samantha Ryan, istovremeno ističu i da još uvijek nisu počeli raditi na svojoj prvoj igri. Razlog tome je što žele biti temeljiti i ići postupno, te ispravno postaviti temelje za bolju budućnost studija.
“Još uvijek otkrivamo niz temeljnih pitanja. Koliko velike igre? Koje? Koliko brzo rasti? I Kevin i ja znamo koliko je važno ispravno postaviti temelje svakog studija“, objašnjava Ryan te zaključuje: “Uzimamo si vremena da sve to skužimo. Kad požurujete, ne dajete si dovoljno vremena da sve promislite. Čemu žurba?“.
Koja će biti njihova prva igra i kako će se uopće zvati studio, jedva čekamo saznati u narednim mjesecima i godinama. Samo se nadamo da nećemo čekati predugo. Ono što je sigurno je da je pred žanrom singleplayer open-world akcijskih avantura zaista svijetla budućnost i drago nam je da je to napokon prepoznao i EA.