Od jučer traje jedna od najvećih poljskih gamedev i games industry konferencija – Digital Dragons 2018, a mi smo (kako to obično biva) u žiži zbivanja. Isprobavamo poprilično velik broj zanimljivih indie igre iz cijele Centralne Europe, a vrijeme koje ne provodimo igrajući kratimo slušajući predavanja poljskih i međunarodnih developera koji uključuju i neka velika imena iz Bungiea, MachineGamesa, Blizzarda, Larian Studiosa, CD Projekt Reda, Techlanda, 11-bita, itd.
Detaljne dojmove s događaja moći ćete čitati u idućem broju Reboota, a danas nas je posebno zainteresiralo predavanje Andreasa Öjerforsa, senior game dizajnera u MachineGamesu.
Öjerfors je pričao o glavnim stavkama koje je The New Colossus unaprijedio u odnosu na The New Order: poboljšali su imerziju igrača tako da se zaista osjećaju kao B.J. Blazkowicz, a u tome im je (između ostalog), pomoglo i stvaranje kompletnog 3D modela Blazkowicza koji je odlično funkcionirao u igri. Bilo je priče i o tome kako su unaprijedili neprijateljske jedinice iz prve igre, “Supersoldate”, tako da igračima predstavljaju veći izazov i angažman u interakciji s njima, ali i da jasnije iskomuniciraju slabe točke neprijatelja.
Jedna od stvari koje im nisu pošle za rukom, prema Öjerforsu, odnosi se na različite stilove igranja u Wolfensteinu II koji su podijeljeni na “mayhem, tactical i stealth”. Öjerfors kaže kako su Rambo pristup i taktični pristup funkcionirali odlično, no da su malo zakazali u stealthu. “Jednostavno se nismo stigli posvetiti stealthu u onoj mjeri u kojoj smo se posvetili druga dva gameplay pristupa. To je možda na neki način i moja krivica jer su različiti pristupi bili moja ideja.”, odgovorno je ustvrdio Öjerfors.
Na pitanje iz publike o čemu MachineGames razmišlja kada je u pitanju potencijalni nastavak Wolfensteina, Öjerfors je rekao kako je jedna od lijepih stvari u MachineGames što rade igre kakve žele i na kojima im je zabavno raditi te da ne moraju raditi na projektima samo radi financija. Iako je govorio hipotetski, rekao je da bi se, ako će uopće biti treće igre u serijalu, voljeli poigrati s formatom i smjerom u kojem igra ide. “Htjeli bi promijeniti neke stvari u režiji, odnosu format i smjer potencijalnih nastavaka. U svakom slučaju, radimo ono što nas zabavlja i veseli.”, zaključio je Öjerfors.