Iako je zbog gorućih problema i golemih anti-rasističkih prosvjeda širom Amerike i svijeta live event s prikazom igre Cyberpunk 2077 odgođen na sami kraj mjeseca (25. lipnja), poznati poljski studio CD Projekt RED svejedno je ovih dana otkrio niz novih informacija o svom nadolazećem hitu.

Studio je tako ovih dana sudjelovao u nizu podcastova za njemački portal GameStar, no s obzirom da su informacije i emisije tog portala dostupne isključivo za premium pretplatnike (i isključivo na njemačkom), jedan heroj s nadimkom u/Moraez putem Reddita je izlistao sve bitnije i značajnije nove informacije na jednom mjestu. U nastavku ćemo nabrojati neke od najinteresantnijih novosti.

Tako saznajemo da su poboljšanja u level dizajnu jako velika te ih je usporedio sa skokom između igara Witcher 2 i Witcher 3. Na igri u ovom trenutku, naročito tijekom novonastale “koronavirus” situacije i rada od doma – radi više od 700 ljudi, a to rezultira ogromnom količinom sadržaja. Primjerice, imat ćemo tri puta više načina pristupa rješavanju svake misije nego što smo imali u prethodnoj CD Projektovoj igri Witcher 3.

Pomislili su: Koja je najgluplja stvar koju igrači mogu napraviti i kako nastaviti misiju. Jedina stvar koja ju zaustavlja je igračeva smrt“, spominje u/Moraez, ističući da su iz CD Projekta naveli primjer gdje se misija mora nastaviti čak i da igrač usred borbe u igri ode kupiti hamburger. 

Još jedna izrazito interesantna novost je da će Cyberpunk 2077 imati više od 1000 različitih NPC likova i stanovnika grada Night City, od kojih će svaki imati svoju vlastitu zasebnu dnevnu rutinu kretanja i ponašanja te listu stvari koje će raditi bez ikakvog utjecaja igrača – nešto što smo vidjeli u igri Witcher 3, ali tada na puno manjoj razini. 

Predzadnja velika informacija je melee sustav borbe, koji je prema CD Projektu sada značajno unaprijeđen i poboljšan u odnosu na onaj koji smo imali prilike vidjeti prilikom prve gameplay prezentacije Cyberpunka 2077 i iz svih prethodnih prezentacija, uključujući i one sa sajmova E3 2019 i gamescom 2019. Kako ističe u/Moraez na redditu, studio nije bio ni približno zadovoljan onime kako je melee sustav borbe dosada funkcionirao, stoga su ga uvelike preradili te nas u tom kontekstu očekuju iznenađenja.

Posljednja i sasvim neočekivana informacija je da ćemo u zasebnom virtualnom prostoru igre zvanom cyberspace (svojevrsna virtualna stvarnost i online mreža na koju se u svijetu Cyberpunka možete spojiti) moći pozivati čudovišta i borce nalik onima iz raznoraznih fantasy RPG-ova i potom se pomoću njih boriti protiv drugih hakera. u/Moraez ističe da je ovo opisano kao spoj Skyrima i Trona, što je zaista interesantna kombinacija.

Što je još sve novoga od sitnih svježih detalja o igri Cyberpunk 2077, saznajte putem ovoga linka, a dotada podsjećamo da nas 25. lipnja razvojni studio CD Projekt RED časti live eventom s više službeih informacija, dok sama igra izlazi 17. rujna ove godine za PC, PlayStation 4 i Xbox One.