City 20 trebao bi nam pružiti duboku, sustavnu simulaciju zajednice na rubu opstanka, koja se odvija unutar postapokaliptičnog zatvorenog naselja. Radi se o igri preživljavanja i avanturi prožetoj utjecajima europske spekulativne fikcije zlatnog doba.
Autori igre žele izdvojiti nekoliko ključnih elemenata dizajna igre, poput toga da svaki građanin Cityja 20 ima vlastite motivacije i odnose. Ili da je estetika igre jedinstvena (dodali bi da nas podsjeća na Disco Elysium). Kao i to da se od igrača očekuje pažljivo upravljanje resursima te da ne postoje dvije iste priče. Dok za okruženje najavljuju kako će reagira na nas na vrlo dubok, povezan način. Primjerice lovimo li previše zečeva, vjerojatno ćemo kao posljedicu imati približavanje predatora gradu u potrazi za hranom. S mnoštvom takvih situacija autori nam žele poručiti kako u Cityju 20 moramo pažljivo razmisliti o svojim postupcima jer svaka mala akcija može imati veliku reakciju u opasnom svijetu igre.
“Nakon pet godina razvoja, uzbuđeni smo što možemo predstaviti našu igru, City 20 – duboku sistemski vođenu simulaciju postapokaliptičnog gradskog života. Ovo je putovanje bilo trud ljubavi i jedva ga čekamo podijeliti sa svijetom. Ovo nije samo igra; to je rezultat godina predanosti i strasti. Napravili smo igru kakvu želimo igrati, i oduševljeni smo što možemo podijeliti više od našeg najnovijeg naslova“, poručuju nam iz studija Untold Games.
City 20 izlazi ove godine za PC putem Early Accessa.