Razvojni tim Dead Mage prvi je puta prikazao svoj projekt, Children of Morta, 2015. godine kada su pokrenuli Kickstarter kampanju. Od njenog uspješnog kraja prošlo je više od tri godine, a iako je bilo rečeno kako ćemo konačnu verziju zaigrati do kraja 2018. sada je opet pomaknut datum izlaska.
“Budući da smo dobili solidnu količinu povratnih informacija za vrijeme sajmova kao što je PAX Prime i da znamo točno koji cilj moramo doseći, odlučili smo pomaknuti datum izlaska za Children of Morta na svim platformama u iduću godinu. Ova igra ima ogroman potencijal i znamo kako ga ostvariti, pa su neke stvari već u tijeku. Vjerujem u riječi gospodina Miyamota o odgađanju izlaska igre kako bi bili sigurni da nije ništa manje nego briljantna kada izađe. Također, vjerujemo da je iz perspektive igraće zajednice važno da napravimo igru za sve četiri glavne platforme i izdamo ju istovremeno za Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch i PC”, rekao je producent Marek Ziemak.
Od završetka Kickstarter kampanje ambicije i ideje za projekt su narasle, igra je dobila izdavača u obliku 11 bit studiosa (Anomaly, This War of Mine, Frostpunk), a tim kaže da im je naviše vremena oduzelo stvaranje svijeta – svako od tri područja je sada mnogo veće od planiranog i imaju više levela. Također, na kraju svakog se sada nalaze mini-bossevi te je i priča proširena.
Children of Morta je hack n’ slash roguelike koji prati obitelj Bergson. Generacijama su bili zaduženi za čuvanje Mount Morte, a sada ih čeka najveći izazov jer su se u njoj nastanile nasilne beštije. U svijetu kojem se stalno mijenja morat će otkriti što je uzrok buđenja ovog zla i to će raditi korištenjem velikog broja oružja i opreme. Zasad nema točnog datuma izlaska, nego je rečeno da tim ima još dosta posla pred sobom. Igra bi trebala izaći iduće godine za spomenute platforme, a nadamo se da će to biti prije nego kasnije. Sve ostale detalje možete proučiti ovdje.