Na naslovu Marathon, novom projektu studija Bungie najavljenom na PlayStation Showcaseu u svibnju, radit će Andrew Witts, bivši vodeći dizajner multiplayera za Halo Infinite. Povratak starom IP-ju iz 1994. godine i angažman na njegovoj revitalizaciji kao direktor dizajna igre najavio je preko svojeg Twitter profila. Witts je za vrijeme studija 343 Industries, koji je razvio Halo Infinite, radio kao voditelj multiplayer dizajna modova i sustava igre.

Ponovo se pridružio bivšem Halo developeru Bungieju kako bi radio na novom/starom projektu koji ujedno predstavlja i prvi noviji projekt u skoro deset godina. Kao što smo već pisali prilikom predstavljanja, Marathon je sci-fi PvP extraction shooter u kojem preuzimamo ulogu cyber runnera, a čitavu stvar će, navodno, dodatno zapapriti ograničena opskrba kisikom. Igra će zadržati originalne teme i neće imati kampanju pošto ju je Bungie zamislio kao “ultimativnu live service igru”.

Marathon još nema službeni datum izlaska, ali potvrđeno je da je u razvoju za PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S s cross play te cross save podrškom.