Ekipa iz Frictional Gamesa potvrdila je da je njihova psihološka horor igra SOMA otprilike godinu dana nakon izlaska napokon postala profitabilna. Usprkos tome, razvojni je tim vrlo zadovoljan i naglašava kako je igru dosad kupilo nešto više od 450 tisuća igrača.
SOMA je, vele iz Frictionala, bio vrlo rizičan projekt, budući da je na njen razvoj utrošeno 10 puta više vremena nego na razvoj njihove prethodne igre, Amnesia: The Dark Descent. Logično, razvoj Some bio je i znatno skuplji i to je razlog zbog kojeg je igri trebalo toliko vremena da postane profitabilna.
Srećom po Frictional Games, SOMA je među kritičarima i igračima prihvaćena vrlo dobro. Na Steamu trenutno ima čak 97% pozitivnih recenzija, dok je na popularnom Metacriticu krasi prosječna ocjena 84/100. Ako igru još niste imali prilike zaigrati i zanima vas o čemu se radi, više informacija možete pronaći na službenom webu.