Bethesdin Pete Hines u nedavnom je intervjuu za MCV objasnio kako su članovi njegova tima bili pomalo iznenađeni uspjehom kampanje njihove posljednje pucačine DOOM. Naime, Hines i ekipa bili su zabrinuti da igrači neće dobro prihvatiti old-school koncept kakav je izumro prije mnogo godina.
„Kad smo sami igrali singleplayer bilo je lako pomisliti da je zabavan i drugačiji. No teško je procijeniti koliko smo objektivni. Razmišljali smo o tome hoće li ljudima smetati što protagonist nema glas, što kampanja nema pravu priču. Brinulo nas je hoće li netko pomisliti da nismo izašli iz devedesetih.“ – objasnio je Hines.
Suprotno Bethesdinim očekivanjima DOOM kampanja prošla je iznimno dobro, uostalom, kao i multiplayer. DOOM je objavljen u svibnju ove godine za PC, PlayStation 4 i Xbox One. Na popularnom Metacriticu stao je na vrlo dobrih 85/100, što bi reklo da se radi o igri koju zaljubljenici u virtualno napucavanje ne bi smjeli propustiti.